Kupci mogu birati između više od 120 različitih proizvoda, a neki od glavnih aduta Tokyja su natto, tradicionalno japansko jelo za doručak od fermentirane soje, niskokalorijska tjestenina shirataki i japanski sladoledi od zelenog čaja, crvenog graha i crnog sezama. Uz vrhunski sake i shochu, najpoznatijih alkoholnih pića, Destinatio Tokyo nudi i izbor piva iz Japana te najbolje čajeve kao što je primjerice matcha, fini prah zelenog čaja, i druga specifična bezalkoholna pića. U japanskim grickalicama, hrani i piću, na druženju su uživali, između ostalog, i predstavnici Veleposlanstva Japana u Hrvatskoj.
"U našoj trgovini slijedimo japansku tradiciju, običaje i ponudu kada je riječ o gastronomiji, ali i uređenju, pristupu i ljubaznosti prema kupcima, odnosu prema okolišu i slično. Izabrali smo zato i 'taian' za ceremoniju otvorenja, odnosno najsretniji dan prema lunarnom kalendaru koji je vezan uz budizam jer se tim danom predviđa najbolja sudbina za vjenčanja ili početak rada trgovine. Želimo kupcima prenijeti jamstvo da kada kažemo da je nešto japansko, da je to onda uistinu tako" – poručili su vlasnici Shin Ayukawa i Antonio Jerković koji u trgovini imaju sve osnovne namirnice kao i u svakodnevnoj kuhinji prosječne japanske obitelji. Ističu kako im je kvaliteta na prvom mjestu, ali vjeruju da su uspjeli prilagoditi ponudu hrvatskim cjenovnim standardima.
U uređenju prostora u Palmotićevoj 29 vlasnici su također pratili japanski stil i povezali dizajn namještaja s tradicionalnim tehnikama u gradnji japanskih hramova. Vlasnici najavljuju stalno osvježavanje i proširenje ponude prema zahtjevima kupaca, a trenutno su u ponudi prehrambeni proizvodi kao što su riža, tjestenina, sladoled, slatkiši, krekeri, instant proizvodi (tjestenina, juha), dodaci kao što su umaci, ocat, ulje, začini, alge, gljive i pića.
Među brendovima prevladavaju Mizkan, Kikkoman, S&B, Morinaga, Nissin, Sapporo Ichiban, Pokka, Calpis, Choya, Yamasa, Nagatanien, Asahi, Kirin i drugi, prenosi Poslovni.hr.