Supotpisnici su predsjednici svih turističkih zajednica iz Zadarske županije, predstavnici županijske Obrtničke i Gospodarske komore, Zračne luke Zadar, Zadarske županije i Grada Zadra. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) financira 50 posto, a lokalna razina drugu polovicu kampanje.

Tako želimo pomoći našem turizmu, a posredno i gospodarstvu, rekao je zadarski župan Stipe Zrilić. "Ujedno želimo produžiti turističku sezonu - što je naše strateško opredjeljenje, jer Zračna luka Zadar na ovaj način putnike i turiste dovodi već potkraj ožujka, a ove godine vozit će ih do početka studenoga," rekao je župan Zrilić.

Dogradonačelnik Zadra Zvonimir Vrančić istaknuo je da je to strateški projekt za cijelu zadarsku regiju. "Nakon luke Gaženica ovaj projekt je možda drugi po važnosti gospodarski projekt Zadarske županije, grada Zadra i svih općina i gradova," rekao je dogradonačelnik Vrančić.

Kroz zadarsku Zračnu luku u ovoj godini prošlo je 317 tisuća putnika, što je 27 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ove godine se očekuje oko pola milijuna putnika, istaknula je direktorica Katica Pupić-Bakrač, dodajući kako se već pregovara s Ryanairom o linijama za sljedeću godinu.

"Već sljedeći mjesec imamo pregovore za sljedeću godinu, a očekujemo i da ćemo postati baza za dva do tri zrakoplova, što će također imati utjecaja na još veći broj putnika u Zadarskoj županiji," dodala je Pupić-Bakrač.

Na pitanje novinara može li se ovaj način financiranja shvatiti kao subvencija, direktor Turističke zajednice Zadarske županije Ivo Dunatov rekao je kako je ipak riječ o marketingu. "U prilog tome ide i činjenica da je 2007. godine, kada je ovaj projekt pokrenut, ugovor bio vrijedan jedva nešto više od 100 tisuća kuna, a danas gotovo sto puta više," dodao je Dunatov.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju