Postoje ljudi koji mogu spavati apsolutno svugdje i u svakoj mogućoj situaciji. Bilo to na podu, stolici, ne baš udobnoj fotelji, neki mogu baš spavati – svugdje. Takvi će bez problema usnuti i na ne baš preudobnom uspravnom avionskom sjedištu. S druge strane, većina nas baš i ne spava najbolje u avionu, ali zahvaljujući aviokompaniji Air New Zealand stvari bi se mogle promijeniti i za obične smrtnike koji običavaju letjeti u ekonomskoj klasi...

Naime, prije nekoliko dana, točnije 26. veljače, kompanija je prijavila patent nazvan Economy Skynest, nakon tri godine istraživanja, razvoja i testiranja koje je uključivalo više od 200 putnika iz Aucklanda. No što je zapravo Skynest? Radi se o patentu koji čini šest kapsula za spavanje, a njihova dužina odgovara odrasloj osobi prosječne visine. Kapsule će biti postavljene u ekonomskoj klasi, gdje točno, ne zna se jer se pozicija još utvrđuje.

Svaka od šest kapsula dugačka je točno 2 metra, a široka 58 centimetara. U njoj će putnike čekati jastuk, plahta, pokrivač, slušalice za uši i zavjesa koja čuva privatnost putnika, a planira se i postavljanje USB priključka, kao i lampe za čitanje.

"Jedan od glavnih problema za putnike srednje klase na dugačkim letovima jest nemogućnost rastezanja i pravog odmora", smatra Mike Tod, voditelj marketinga novozelandske kompanije. Dodaje kako je upravo Economy Skynest direktan odgovor na taj izazov.

Ipak, pitanje koje sve zanima jest kad će se Skynest naći u funkciji i postati dio zrakoplova?

Kad je o ovoj kompaniji riječ, treba biti optimističan, s obzirom na to da su i u prošlosti već napravili neke preinake u nastojanju povećanja komfora vožnje u ekonomskoj klasi. Tako su već 2011. godine izmislili Economy Skycouch, koji putnicima koji putuju zajedno omogućuje transformiranje sjedišta u kauč.

"Dat ćemo sve od sebe kako bi putnici u ekonomskoj klasi na dugim letovima mogli uživati i doći odmorni na odredište", zaključuje generalna menadžerica za korisnička iskustva Nikki Goodman.

Definitivna odluka o implementiranju Skynesta u zrakoplove biti će donesena iduće godine, a testiranje bi trebalo biti na liniji Auckland – New York. S obzirom na to da taj let u jednom smjeru traje više od 17 sati, čini se da bi konačno i neki putnici ekonomske klase mogli biti sretnici.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju