O tome kakvi su to gosti koji najviše živciraju kuhare u restoranima već smo pisali, ali postoji i druga strana medalje - što to izluđuje goste? Paula McInerney za contentedtraveller.com ističe kako je jedna od stvari u kojima konobari griješe različit tretman za goste koji su se fino sredili za odlazak u restoran i izgledaju kao da su puni love, i one koji na prvi pogled ne izgledaju kao da dobro zarađuju.

"Sjećate li se Julije Roberts u Zgodnoj ženi, kada je ušla u butik Rodeo Drive, a oni je nisu htjeli uslužiti? Bila je to velika greška. Nemojte biti toliko arogantni i misliti da osobu možete procijeniti na temelju njezina izgleda", napominje Paula te dodaje kako je osim dvostrukih mjerila visoko na listi najiritantnijih stvari koje konobari rade čišćenje stolova prije nego što gosti završe s jelom ili pićem.

"Ne dirajte nam tanjure dok SVI ne završimo s jelom. Odnosite li tanjur po tanjur kako svaka osoba završi s jelom, gostu koji sporije jede može biti neugodno pa će brže-bolje završiti samo kako bi se riješio svojeg obroka", kaže Paula i dodaje kako jednako vrijedi za odnošenje čaša u kafićima.

Jedna od stvari na koje je posebno alergična jest i kada je konobari pitaju kakva joj je hrana već na prvom zalogaju (dok ima puna usta), stolovi koji se klackaju pa ih sama mora učvrstiti vrećicama šećera, papirima i maramicama, kao i seksističko pružanje računa muškarcu s kojim sjedi za stolom.

Kad je riječ o iritantnim navikama drugih gostiju, Paula proziva roditelje s neposlušnom djecom koja se ponašaju kao da je cijeli restoran njihovo igralište, a jednako vrijedi i za vlasnike pasa koji misle da svi moraju voljeti njihova ljubimca.

U potrazi za navikama konobara u restoranima koje najviše živciraju Hrvate potražili smo odgovore na forumima i društvenim mrežama, kao i raspitali se kod kolega kakva su njihova iskustva, a većina se slaže kako je čekanje na račun (ili kusur) jedna od iritantnijih stvari koje su doživjeli.

"Mene je neki dan malčice izludilo čekanje računa nakon večere. Cijelo vrijeme posluga je tu, no od trenutka kad zatražimo račun kao da se izgube. Gotovi smo s jelom i očito želimo krenuti dalje pa mi je 15-20 minuta na čekanje računa malo dugo", jedan je od komentara. 

Urbi et orbi: Loše navike koje ne biste trebali raditi na putovanju u drugu zemlju Turist turist +0 Turisti

"Nekoliko sam puta doživjela da mi konobar uzima tanjur dok još imam zalogaj hrane u ustima i pribor u rukama. Pritom govori: 'Slobodno?' i diže tanjur, a meni je glupo odgovarati s hranom u ustima", požalila se jedna korisnica Facebooka.  

"Neljubaznost konobara. Svatko može imati loš dan, imam ih i ja, ali moji klijenti to nikada ne osjete. Tako to ne želim ni ja osjetiti", nadovezala se još jedna osoba na Facebooku. 

"Mrzim kada konobari inzistiraju da donesu 'malo ovoga' i 'malo onoga' da probamo. Inače ih odbijem, ali posljednji put to mi se jednostavno nije dalo pa me iznenadio račun. Sama sam si kriva, ali mislim da bi konobar trebao imati osjećaj za ljude", prokomentirala je druga forumašica. 

"Bili smo na cugi u jednom ekskluzivnom zagrebačkom baru i konobar je zbilja bio naporan. Toliko nam je puta dolazio za stol da počisti prazne vrećice šećera, kutije cigareta i isprazni pepeljare da mi je došlo da ga pitam neka sjedne s nama, opusti se i naruči nešto. Bar se u međuvremenu zatvorio", požalio se gost. 

"Prije koju godinu bila sam sama na Braču i rezervirala stol u restoranu za ručak. Kada sam se pojavila na ulazu, konobarica me u čudu pitala: 'Vi ste sami? Ajoj, pa kako to? Pa gdje ćemo vas onda smjestiti?' Svaki je komentar na njezinu reakciju suvišan, tamo se više ne vraćam", ispričala nam je kolegica. 

Kakav bezobrazluk! Zemlja u kojoj je ostavljanje napojnice konobarima u kafićima i restoranima - uvreda Gokayama - 5 Japanski bonton za stolom 2 Japanski bonton za stolom +0 Napojnica

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju