Zagorje je tradicionalno omiljena destinacija susjedima iz Slovenije i BiH, Talijanima, Nijemcima i Poljacima. Osim što je iza njih rekordna godina u kojoj su, u prvih devet mjeseci nadmašili rezultate cjelokupne 2015., Krapinsko-zagorska županija bilježi i jednu neobičnu i neočekivanu brojku: rekordan porast turista iz Južne Koreje!

Još od 2012., kad je u Hrvatskoj sniman reality show "Romantic in Croatia", Hrvatska je preko noći Južnokorejcima postala hit destinacija.

Otkrili su Zagreb, Dubrovnik, istraživali obalu, a onda naglo krenuli u unutrašnjost. Do 1. rujna, Zagorje je posjetilo gotovo 4 tisuće Korejaca. Baza im je Marija Bistrica, točnije, svi oni odsjedaju u Bluesun hotelu Kaj.



Nagli interes za Zagorje nije nastao preko noći, objašnjava direktorica Bluesun hotela Kaj, Martina Kovačić: "Rezultat je to naših vrlo uspješnih pregovora, kao i temeljitog proučavanja navika i interesa gostiju iz Južne Koreje. Znamo da postoji silan interes za Hrvatsku, te da većina posjeti samo glavni grad, ne znajući da se u njegovoj neposrednoj blizini, na svega 30-ak kilometara udaljenosti nalazi pravi povijesni, kulturni i prirodni biser".

A to je upravo ono što korejski turisti i traže. Naime, prema istraživanju njihovih potrošačkih navika, oni destinacije odabiru prema prirodnim ljepotama, slavnim lokacijama, lokacijama s bogatom poviješću i kulturom i izuzetno im je važno da borave na destinacijama na kojima se mogu u miru odmoriti, gdje nije velika gužva, a da im hoteli pružaju sav raspoloživi komfor. Sve to, nalazi se u Mariji Bistrici, čije ih prebogato povijesno i kulturno naslijeđe, prirodne ljepote i gastronomija svaki put iznova fasciniraju.

"Doživjeli smo "boom“ korejskih gostiju u prvih 10 mjeseci ove godine. Uglavnom dolaze kada rade tzv.“balkansku turu“ i zasad se zadržavaju jedan dan. Fascinirani su marijanskim svetištem, prirodom, zagorskom poviješću, kulturnim i povijesnim lokalitetima koje rado istražuju. Iznimno su znatiželjni i žele iskušati sve naše specijalitete. Fasciniraju ih ovdašnji specijaliteti poput purice s mlincima, zagorskog kašota, štrukla... S obzirom na to da iznimno vode računa o prehrani, kao i o porijeklu namirnica, oduševljeni su našom ponudom: s obzirom da nudimo lokalno, autohtono i orijentirani smo na suradnju s lokalnim OPG-ovima s ovog područja. To gosti itekako cijene", kaže Martina Kovačić, direktorica Bluesun hotela Kaj.

Dobre vijesti brzo se šire i neprekidno stižu upiti za nove grupe. U Mariji Bistrici plan im je produžiti boravak korejskih turista na barem dva dana, i ponuditi im dodatne sadržaje koji bi uključivali izlete, posjete dvorcima i muzejima, te vinskim podrumima, kako bi doživjeli istinsku hrvatsku bajku, ne samo onu ispričanu u reality showu.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju