Jamie Oliver na svojem kanalu na YouTubeu rado otkriva vlastite kuharske tajne. Podijelio je recept i za slasan umak od gljiva ala Stroganoff u koji tradicionalno idu gljive i junetina, ali ga on radi bez komadića mesa.

Točnije, otkrio je recept iz svoje posljednje kuharice po imenu "Veg: Easy & Delicius Meals for Everyone as Seen on Channel 4’s Meat Free Meal" , u kojem obrađuje tek pripremu obroka na bazi povrća.

Ilustracija zapečenog krumpira s komoračem Hrana i piće Po receptu Jamieja Olivera: Tako dobar pečeni krumpir da vam uz njega ne treba ni meso

Za pripremu ovoga jela preporučuje 400 grama miješanih gljiva za dvije osobe koje bi bilo dobro narezati i natrgati na veličinu zalogaja. Iskoristiti možete obične šampinjone, bukovače, vrganje i slične jestive gljive koje će jelu dodati dubinu okusa.

Britanski chef savjetuje da gljive prepržite na tavi s neprianjajućim dnom bez imalo masnoće jer ćete tako izvući njihove orašaste note.

Kada gljive dobiju zlatnosmeđu boju, u tavu dodaje malo maslinova ulja, sol i papar po želji. Potom ubacuje nekoliko kiselih krastavaca i ukiseljenih lučica, nešto kapara, nasjeckan luk i dva češnja češnjaka. Sve zajedno pirja nekoliko minuta te dodatno začini s nešto dimljene paprike u prahu te svježim peršinom.

Rižoto s piletinom i suhim vrganjima Hrana i piće Trik za još sočniji i kremastiji rižoto s piletinom i gljivama

Gljive ala Stroganoff na koncu flambira s malo konjaka ili viskija – britanski chef tvrdi da možete upotrijebiti čak i džin. Vatra će karamelizirati okuse povrća i podariti mu dubinu okusa.

Da bi jelo dobilo prijeko potrebnu kremoznost, na kraju doda velikodušnu žlicu milerama, a sve zajedno posluži s tjesteninom ili rižom.

Kako Jamie Oliver priprema gljive ala Stroganoff, pogledajte u njegovu videu na YouTubeu.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju