Pandemija koronavirusa možda je prošla (kuc o drvo), ali je njen utjecaj na neke naše navike ostao i nadživjet će ju bar još neko vrijeme. Način na koji jedemo, primjerice. Tijekom pandemije restorani su se snalazili kako su znali i umjeli – većina ih se orijentirala na dostavu hrane, a kako su se ljudi „raskomotili“ s opcijom naručivanja hrane kod kuće, tako su niknule i čitave nove vrste restorana tj. kuhinja.

U Londonu su se tako pojavile tzv. „mračne kuhinje“ ili „kuhinje duhova“. Poznata služba za dostavu Deliveroo otvorila je tri podružnice pod ovim pomalo zastrašujućim nazivom koji intrigira javnost i medije, premda iza njega ne stoji ništa strašno. Dapače.

Riječ je o kuhinjama u kojima nastaje hrana isključivo za dostavu i koje se mogu iznajmiti. Ovdje nema stolova, stolica i konobara, a sve mušterije čekaju svoj ručak i večeru kod kuće. Bilo da je riječ o malim poduzetnicima početnicima ili iskusnim kuharima koji žele isprobati nešto novo, ove rent-a-kuhinje praktična su opcija za okušati se u i probiti u gastro svijetu.

Na taj način mogu se koncentrirati isključivo na pripremu hrane, bez da brinu oko ambijenta, restorana, zapošljavanja konobara, najma prostora i sl. Imaju prilično industrijski ambijent i napravljene su kako bi bile isključivo funkcionalne. Ako želite, možete i sami otići po svoju pošiljku bez da vam je dostavljač donosi na prag.

Ovom trendu priključili su se i brendovi poput Dishoom, Rosa's Thai, Five Guys i kineski restoran Tao Tao Ju, a nas najviše zanima hoće li ovo zaživjeti i u Hrvatskoj.

Tržište dostave hrane je do 2022. godine okrenulo duplo više novaca nego 2017. godine kada je uprihođeno ukupno 75 milijardi dolara. Procjenjuje se kako će 2024. godine doseći iznos od čak 150 milijardi dolara – stoga, ako planirate pokrenuti biznis, na dobrom ste tragu. A ako planirate ostajati doma uz dostavu, nemate oko čega brinuti. Izbora će biti sve više.

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju