Kako pravilna ishrana pomaže dugotrajnijem i kvalitetnijem životu - odavno je poznato, a vi saznajte koje bi vam namirnice trebale podariti vječni život! Šalimo se, naravno, uostalom, tko bi želio živjeti vječno. Ali, ako želite značajno popraviti svoju ishranu, pažljivo pročitajte ovaj tekst.

Avokado

Iako ga neki izbjegavaju zbog puno kalorija, to zbilja nije potrebno. Avokado je jako hranjiv i pomoći će vam da se osjećate sitim zbog visokih koncentracija masnoća i vlakana. Možete ga jesti samog, ali i iskombinirati s nekom zgodnom salatom.

Orasi

Ukratko, jedite orahe i sačuvajte mozak zdravim! Istraživanja su pokazala kako jedna porcija orašastih plodova (a naročito oraha) dnevno, igra važnu ulogu u prevenciji Alzheimerove bolesti, pojačava memoriju i smanjuje depresiju.



Grah

Na ovom popisu se našao i grah, koji je nevjerojatna biljna bjelančevina. Nema masnoća ni kolesterola, a bogat je vlaknima, proteinima, željezom, magnezijem i kalijem. Sve to nabrojano pomaže u zaštiti protiv pretilosti, raka debelog crijeva, dijabetesa i bolesti srca.

Kikiriki

Baš poput graha, i kikiriki ima vrlo slične hranjive tvari. Bogat je izvor proteina ali i nezasićenih masti. Sadrži i snažne antioksidanse, koji pozitivno utječu na kardiovaskularni sistem.

Čaj (Foto: Stockfood)



Zobene pahuljice

Niti jedna hrana vam neće pružiti baš sve što trebate, ali zobene pahuljice bi trebale biti uključene kao dnevni izbor hrane. One sadrže topiva vlakna te su dobar izvor željeza i vitamina B1.

Čaj

Konzumira se već stoljećima, a posebno zdrav jest onaj - zeleni. On je izvor polifenola - antioksidansa koji mogu štititi protiv nekoliko vrsta raka, kao i smanjiti rizik od bolesti srca i moždanog udara.

Bademi

Možete ih uključiti u prehranu kao grickalice, primjerice umjesto čipsa i štapića, ali i u svakodnevne obroke. Dobar su izvor vlakana, a sadrže i kalcij za kosti i cink za poboljšanje imunološkog sustava.