Cathay Pacific uskoro će postaviti novi svjetski rekord za najduži komercijalni let na svijetu kada je u pitanju prijeđena udaljenost. Kako bi izbjegli ruski i ukrajinski zračni prostor, nacionalni zračni prijevoznik iz Hong Konga promijenio je rutu do New Yorka.

Umjesto preko ruskog zračnog prostora, linija Cathay Pacifica između Hong Konga i New Yorka obilazit će površinom najveću državu svijeta te produžiti let koji je trajao 15 sati na oko 17 sati.

U trendu Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili" Orebić - 1 Baza iz snova Gradić na Pelješcu s fasadama boje sunca što diše ritmom prošlih vremena

Slika nije dostupna Zanimljivosti 10 načina na koje "jeftine" aviokompanije štede novac: Dodatni troškovi za putnike, manje osoblja, novi avioni...

Hongkonški prijevoznici planiraju letjeti iz zračne luke Johna F. Kennedyja u New Yorku preko Atlantskog oceana, Velike Britanije, južne Europe i središnje Azije do Hong Konga. Umjesto prijašnje udaljenosti od 12.990 kilometara, zrakoplov će sada morati prijeći 16.618 kilometara da bi došao na svoju destinaciju.

Linija Cathay Pacifica između Hong Konga i New Yorka na taj način premašit će dosadašnjeg rekordera Singapore Airlines koji je dosad imao titulu prijevoznika s najdužim komercijalnim letom na svijetu. Zrakoplovi Singapore Airlinesa morali su prijeći 9357 milja odnosno 15,349 kilometara kako bi došli iz Hong Konga u New York i obratno, iako im je za to trebalo duže vremena – otprilike 17,5 sati.

Cathay Pacific je priznao da njihova flota Airbusa A350-1000s može sigurno prijeći zacrtani put bez potrebe za nadopunjavanjem goriva tijekom leta. Trenutno su u fazi prikupljanja dozvola za letenje novom rutom, što je normalan postupak u ovakvim situacijama.

Cathay Pacific je prije pandemije letio između Hong Konga i New Yorka više puta tjedno. Otkako je počeo rat u Ukrajini, tvrtka je odlučila sletjeti u Los Angelesu prije nego što nastavi preko Tihog oceana prema Aziji, a kako bi izbjegla ruski zračni prostor. Nova produžena ruta uklonila bi potrebu za slijetanjem čineći je isplativijom i konkurentnijom na tržištu.