Da je razvoj tehnologije promijenio način na koji živimo svoj život, znaju već i ptice na grani. Pametni mobiteli postali su zamjena za fiksnu liniju, osobna računala, televiziju, kreditnu karticu, ali i onaj osjećaj zajedništva i prisnosti koji smo nekoć dobivali blagujući sa svojom obitelji za istim stolom.

Ovaj neobični trend započeo je u Koreji 2011. godine, a dobio je ime od korejskih riječi muk-ja (jesti) i bang-song (emitiranje).

Čak i ako ste stotinama kilometara udaljeni od svoje obitelji, to ne znači da s njima ne možete jesti u isto vrijeme te dijeliti detalje iz svojege svakodnevnice preko Skypea, WhatsAppa, Facetimea i drugih aplikacija. 

Nemate obitelj s kojom biste mogli dijeliti ove detalje? Nema problema. Tu je mukbang.

Mukbang je internetska “izmišljotina” koja simulira stvarni život, odnosno osjećaj dijeljenja hrane s drugima. Ljudi se snimaju dok jedu velike količine hrane, pričaju o svakodnevnim stvarima i emitiraju tu snimku javno preko društvenih mreža ili nekih streaming kanala.

Ovaj neobični trend započeo je u Koreji 2011. godine, a dobio je ime od korejskih riječi muk-ja (jesti) i bang-song (emitiranje). Vrlo brzo proširio se u ostatak svijeta, a za njim su posebno “poludjeli” na YouTubeu.

Među široke mase proširila ga je YouTube kraljica kiča Trisha Paytas, koja često priređuje gozbe od 20.000 kalorija iz popularnih američkih restorana brze hrane te dijeli najintimnije trenutke iz svojeg života dok uživa u ogromnoj količini nezdrave hrane.

Iz njezinih videa ništa nije izrezano, a svojevrsne emotivno-gastronomske “dokumentarce” preko profila na YouTubeu prate milijuni gledatelja. U komentarima je vidljivo da mnogi koriste videe mukbanga kao mjesto na kojem će čuti ocjenu nekog novog fast-food proizvoda, ali ih smatraju i "drušvom" za objed.

Što to ima toliko privlačno u promatranju drugih ljudi dok jedu hranu, provjerite u jednom od njezinih najgledanijih mukbang videa.