Na istočnoj strani Kijeva, kraj obala Dnjepra, smjestio se „grad u gradu“ sa zgradama nalik onima iz popularne društvene igre Monopoly. Šareni kvart vidljiv je iz aviona – doslovno. Prilikom slijetanja moguće ga je vidjeti iz zraka, tj. teško je uopće promašiti naselje u bojama duge, kao grad od lego-kocaka.
Podignut je u vremenima ekonomske krize, krajem 2000-ih, te mu je dano primamljivo i utješno ime: Comfort town. I da, uistinu je inspiriran dječjim kockama za igru i osmišljen u živahnim bojama koje ga podižu iz susjednog sivila. Visoke zgrade okupane su u pastelnim tonovima žute, narančaste, plave i zelene.
Svaka površina između zgrada djeluje kao grad za sebe: tu su dućani, ljekarne, kiosci, dječja igrališta, zelena javna površina, pokoji restoran, te pažljivo osmišljen broj dječjih vrtića, škola, teretana, frizerskih salona…
Na stranu nacionalno ruganje izgledu socijalističkih zgrada i vicevima o čovjeku koji ne može prepoznati svoju zgradu pa upada nepoznatoj ženi u stan i inzistira da je to njegov, ideja gradnje Comfort towna ipak je oslonjena na onu iz doba socijalizma: priuštiti ljudima funkcionalno i pristojno mjesto za život po normalnim cijenama.
Izgled zgrada je jednostavan, a ono čime su se najviše igrali bile su boje. Arhitekti koji su ga osmišljavali tvrde kako su bojama htjeli podići duh ljudi, a ne uništavati ga. Propale tvornice pretvorene su u urede i javne ustanove, a zelene površine udaljene su od ceste i prometa.
Stanovnici kvarta vrlo su aktivni u svojoj zajednici i na svojim forumima demokratski donose odluke vezane za život, infrastrukturu i promjene u naselju, a čak 10.000 njih aktivno je u zajedničkoj grupi na Facebooku.
Netko bi možda pomislio da su cijene nekretnina u ovom sretnom gradu nedostižne običnim ljudima, no zapravo i nisu skupe jer nisu ni pravljene za elitu, već one koji imaju prosječna primanja. Stanovnici pak ističu kako ih nije privukla toliko cijena koliko mentalitet koji ondje vlada.
Ljudi su otvoreniji i perspektivniji, a zahvaljujući svim dostupnim sadržajima gotovo da nema potrebe ni izlaziti iz Comfort towna. Neki na to gledaju kao život u mjehuriću, izoliran od ostatka države, no stanovnici smatraju da im je potreban predah od svakodnevice u zemlji opterećenoj ekonomskom krizom i sukobima.
Kako god bilo, Comfort town smatra se jednim od najuspješnijih komercijalnih projekata u Ukrajini od njezine neovisnosti. Osvojio je brojna priznanja i nagrade, a brošure s nekretninama na prodaju reklamiraju ga kao „Vaš komadić Europe u Kijevu“.