Jeftini letovi danas nude veliku fleksibilnost u turističkim aranžmanima za sve veći broj posjetitelja koji borave u vikendicama, iznajmljenim apartmanima ili vilama. Iako su Madrid i Barcelona važni internacionalni ulazi, većina sjevernoeuropskih turista doleti na jedan od regionalnih aerodroma koji uslužuje određenu regiju: Girona za Costa Bravu, Reusa za Costa Douradu, Alicante ili Valencija za Costa Blancu, Mauricia za Costa Calidu, Malaga za Costa del Sol, Palma, Ibiza i Mahon za Baleare te Las Palmas, Tenerife Sur i Arrecife za Kanarske otoke.



Putovanje kroz Španjolsku automobilom olakšano je velikim poboljšanjem cestovne mreže od 1980 – ih, uključujući nekih 600 km autocesta. Najznačajnije od njih su Autopista de Levante (autocesta uz istočnu obalu), i dionice koje povezuju Madrid s regionalnim centrima Sevilja, Valencija i Zaragoza.

Željezničkim sustavom upravljaju Španjolske državne željeznice (RENFE) i on je usko vezan s Madridom pa je putovanje vlakom manje prikladno. Prekid kolosijeka na granicama s Francuskom i Portugalom najviše pogađa internacionalne željezničke usluge. Kakogod, unaprijeđeni planovi vode ka integraciji Španjolske u željezničku mrežu ostatka Europe, i brzim prugama između Madrida i Sevilje, Barcelone i San Sebastiana. Na „Zlatno doba“ željeznice podsjeća luksuzni Al Andalus Express, koji omogućava turistima razgledavanje krajolika i gradova južne Španjolske sa stilom.



Do Madrida iz Hrvatske se može stići iz Dubrovnika i Zagreba, a ako vam je budžet presudni faktor pri putovanju, tada preporučujemo da odaberete jedan od niskobudžetnih letova koji su mogući iz Budimpešte, a koje nude kompanije Wizz Air i Ryanair.

Sretan put želi vam redakcija portala Punkufer.hr

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju