Odgovore je ispred "Maslina i vina" dao Radoslav Bobanović:

Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju? Ekološki proizvod je naša održiva budućnost, svjetski trend. Nije izrekom profit, ali je naša filozofija. Ekološka proizvodnja osigurava manje iskorištavanje resursa, postojanost poljoprivrednog tla korištenjem točno određenih sredstava, zaštitu okoliša i time automatski utječe na kvalitetu života - zdravlje ljudi. Također utječe i na povećanje kvalitete života na selu.
Za potrošača ekološki proizvod predstavlja veće povjerenje, sigurnost, zaštitu, a proizvođaču bi time trebao jamčiti veću zaradu, što na žalost trenutno u Hrvatskoj nije slučaj. Zahvaljujući navedenim činjenicama, pri samom osnivanju projekta, još 2006. godine, odlučili smo se za upravo za ekološki tip proizvodnje.

Koji su nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
Nedostaci s kojima smo se susreli u samom začetku projekta bili su definitivno oni vezani za dokumentaciju - učestale izmjene zakonske regulative,nedosljednost državnih institucija u praćenju ovakvih projekata, nedosljednost u isplatama potpora koje su ugovorene za ovaj tip proizvodnje, itd..
Nedostaci s kojima smo se susreli naknadno su neke od bolesti u našim maslinicima, a koje ekološki preparati jednostavno ne mogu nadvladati, ili ne postoje. Za iste - ni državne, a ni znanstvene, sveučilišne institucije, ne daju moguće prijedloge.

Na što ste najponosniji od svojih proizvoda?
Na sve svoje proizvode smo izuzetno ponosni, kako na vina, tako i na ulja, a ni smokve ne zaostaju, posebno svježe koje su prošlog ljeta bile prepoznatljiv 'hit' na biogradskim ugostiteljskim stolovima. Naši proizvodi su naša djeca. Koncipirali smo ih na način da ih možemo dijeliti na jutarnja, dnevna i večernja uživanja i hranu.
Druga godina proizvodnje maslinovog ulja (5.-6. godina rodnosti maslina, 2011.), odmah je urodila šampionskom nagradom na 'Noćnjaku 2012', najvećoj manifestaciji proizvođača maslinovog ulja u Dalmaciji.
Ni vina ne zaostaju ubiranjem zlatnih medalja na raznim tipovima manifestacija (Sabatina, Vinfest, Vincro, Vinkovo...) Posebno bi istaknuli nagradu za Merlot iz proizvodnje 2011. koji je u Londonu prošle godine odnio brončanu medalju među 14.500 uzoraka na Decanted World Wine Awards.

Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojime se bavite?
MASVIN proizvodi namjenjeni su svima koji prepoznaju pravi kvalitetan proizvod, kojeg prodaje njegova vrhunska kvaliteta. Naša vina su izuzentne teksture, raskošnog bukea, voćnih aroma... Ulje je ekstra djevičasnko i miks je sorti: oblica, lechino, pendolino, istarska bjelica....
Što se tiče vinara, posebno na području Zadarske županije - sve ih je više. No to nam kroz udruživanje može donijeti samo dobre stvari, zajedničko djelovanje i prepoznatljivost. Obzirom da ne izlazimo još na tržište s punim količinama, konkurencija još uvijek nije značajna. U uljima Istra značajno prednjači, no ne zaostajemo puno. Brzo ćemo ih stići.

Gdje se vidite za godinu, pet, deset?
Dugoročno očekujemo 3,5 milijuna eura u prihodovnom smislu, odnosno 100.000 litara ulja i 70.000 butelja godišnje, čime bi naš projekt značajno dobio na opsegu. Vidimo se među TOP 10 RH i TOP 10 EU.
Povećanjem opsega, dodatnom prodajom - raslo bi i zapošljavanje, a time se postiže veći standard i kvaliteta kraja u kojem je Zadruga locirana, a i šire. Dodatna vrijednost prvo Polači, potom Biogradu, Benkovcu, Zadru i šire.

Dajte nam savjet, zašto naš čitatelj treba kupiti baš vaše proizvode?
Znajući kako su naše bake žlicom maslinovog ulja 'natašte', i čašom domaćeg crnog vina iza ručka liječile sve bolesti, savjetujemo da se i čitatelji okrenu zdravoj strani života u ovom stresnom i užurbanom svijetu.


IMAGO reklamna agencija je za svog ekoproizvođača radila dizajn ambalaže za maslinovo ulje i vina te redizajn web stranice i logotipa.

Vanja Osredečki, Client Service Director:
"Hrvatska je poznata po vrhunskim vinima i ekstra djevičanskom maslinovom ulju. Već i sami proizvodi pobuđuju inspiraciju za pametna, inovativna i učinkovita kreativna rješenja. IMAGO reklamna agencija sa svojim specijaliziranim jedinicama ImagoBox za branding i vizualni identitet ambalaže, Jedinicom i nulom za online komunikaciju, i Projektil za osmišljavanje i organizaciju evenata je idealan izbor za integrirano marketinško rješenje koje je potrebno odabranom klijentu - Poljoprivrednoj zadruzi Maslina i vino."

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju