"Totalno drukčiji od drugih" jedna je od deviza Miše Pešića, s kojim su se mnogi ljubitelji mesa upoznali kroz njegovu butik mesa Beef Shop koji se u Petrinjskoj ulici u Zagrebu pojavio u vrijeme kada u blizini nije bilo ničeg sličnog. Sjeća se Mišo uz smijeh kako su mu tada kupci na spomen ribeyea govorili kako ribu imaju, da im fali mesa…
Bilo je to prije nego što se na sva usta govorilo o prošaranim japanskim wagyu odrescima koji se tope pod zubima ili specijalitetima s Creekstone farme, a mnogi nisu mogli ni izgovoriti Black Angus da im se ne zapetlja jezik.
Situacija se u međuvremenu promijenila. Raspravlja se o austrijskim simentalkama iz alpskog uzgoja, zabavlja se na druženjima uz kakav janjeći french reck iz Novog Zelanda, okrenu se na grillu burgeri od iberico svinje. Sve više ljudi se upoznaje s hipnotički slasnim masnoćama „galicijske plavuše“ Rubie Gallege, komentira se mramorna prošaranost steakova, zna se puno više o fermentacijama i cijene dani odležavanja, a mesu se nerijetko pristupa kao prema dobroj boci vina koja se otvara radi doživljaja i stvaranja novih uspomena.Po takve se delicije upravo i odlazi u Beef Shop.
„Otvorili smo Beef Shop iz želje da biranim goveđim fermentiranim steakovima iz raznih dijelova svijeta predstavimo majstorska umijeća drevnog mesarskog zanata i time doprinesemo u stvaranju istinskog gurmanskog doživljaja“, naglašava Šibenčanin Mišo Pešić koji je svoje znanje i mrežu poznanstava gradio dugogodišnjim radom u Nizozemskoj, gdje se bavio ugostiteljstvom.
Stigao je u Amsterdam dok je još bio klinac, bez ušteđevine, s tek pokojom novčanicom, koju je u to vrijeme otac mogao izdvojiti – ali s ogromnom motivacijom koja mu nije prestajala otvarati mogućnosti za napredovanjem od kafića do ekskluzivnih klubova i restorana s Michelinovim zvjezdicama.
Jezik je učio u razgovoru s gostima i listajući novine, a dobra škola mu je bilo i kino. Umjesto filmske radnje, Mišo je pratio titlove. Osjećaj za ljude i ugostiteljstvo s kojim se možda i rodio, neumorno je razvijao, otkrivajući cake uspješnog poslovanja i poznavanja psihologije ljudi te probijajući vlastite i tuđe granice.
Nakon trideset uzbudljivih godina zaključio je kako bi trebalo otvoriti novo poglavlje. Nećkao se između Južne Amerike i domovine, a odluka je pala na Lijepu Našu. Nakon što je Hrvatska ušla u Europsku uniju otvorio se prostor za uvoz kvalitetnog mesa. Hrvati su tada malo-pomalo počeli otkrivati prednosti i slasti porcioniranog, odležanog i fermentiranog mesa.
Ostalo je povijest, a danas Beef Shopu u ponudi ima vrhunske goveđe steakovi koji stižu s najboljih svjetskih farmi u Americi, Argentini, Japanu, Irskoj, Škotskoj i Novom Zelandu - cijenjeni Creekstone, Snake river farm ili Rangers valley samo su neke od njih. Odnedavno imaju i "hrvatski Wagyu" koji dolazi iz Like, top meso koje je ipak jeftinije od Japanca, a prodaju ga u dućanu po 750 kuna po kilogramu.
U Beef Shop se dolazi po komade tanderloina, T-bonea, rump steaka, striploina, rib eyea, tomahawka, spare ribsa, ali i hamburgere, vrhunske ćevape… Šuška se i o novoj, veganskoj ponudi – ali o tome ćemo tek čuti. Mogu se tamo kupiti i vrhunska vina, šampanjci i cijenjena pića, ulja, umaci, ali i vrhunski roštilji, kao i sve što treba da ih upogonite. To je tek djelić priče jer Beef Shop opskrbljuje i stotine restorana po cijeloj Hrvatskoj.
Od početaka veleprodaje i adrese u Petrinjskoj ulici do današnje lokacije u Riječkoj ulici Beef shop je jedno vrijeme egzistirao i u Hondlovoj. U velikom prostoru, nedaleko od Dinamova stadiona bio je restoran, otvorila se mogućnost organiziranja grill akademije, ali i chillanja u cigar loungeu između steakova. Hondlova je u međuvremenu zatvorila svoja vrata, a danas mesni fanatici odlaze po svoje predmete čežnje nedaleko od zagrebačke Arene.
Upravo tamo se uskoro očekuje i novi koncept hrane za van. Radi se o vrhunskim ćevapima od kvalitetnih komada mesa koji će se moći kupiti na kiosku ili naručiti za doma pod nazivom CHEVAPMAFIA. Mišin Partner in crime je Filip Bibich, sin poznatog vinara Alena Bibicha i top kuharice Vesne Bibich, a ujedno i suvlasnik vinarije. Beef Shop već neko vrijeme u svojoj ponudi već ima ćevape od vrhunskog mesa, a izvoze ih čak i Bosancima.
„Vratit ćemo ćevap u život. Volim to tako romantizirano reći, no ćevapi su najprodavaniji proizvod na Balkanu. Nema stranca koji je došao u bivšu Jugoslaviju ili Hrvatsku da nije poželio probati ćevape bilo u obliku fast fooda ili u restoranu. Nažalost taj se proizvod kod nas srozao, a mnogi nisu svjesni što se time učinilo. Ćevape treba znati proizvesti, ne samo oblikom nego i kvalitetom. Mi imamo prvoklasno meso, znanje i tehnologiju za proizvodnju dobrih ćevapa, a svoje proizvode izvozimo u BiH, Srbiju, Austriju, Njemačku, Englesku, Švedsku, Nizozemsku i na Ibizu“, kaže Mišo Pešić i dodaje kako se od iste smjese rade i pljeskavice, gurmanske pljeskavice s pravim sirom i kvalitetnom šunkom, konkretan šiš, polpete koje sjajno pašu uz šalšu…
CHEVAPMAFIA bi trebala biti ispričati nešto drukčiju gurmansku priču kroz birano meso, ali i kreativne detalje poput primjerice četvrtastih lepinja, umacima kao što su barbecue ili sweet chilli koji će se nuditi uz klasike poput ajvara, a u kasnijoj fazi će se širiti ponuda inspirirana nacionalnim kuhinjama pa će se tako moći kušati i ćevap-wrap. Otvorenje se planira se kroz tri do četiri tjedna, a do tada se njihovi ćevapi mogu kupiti u dućanu i isprobati u kućnoj varijanti.