Proteinske pločice možete napraviti i kod kuće od svega nekoliko sastojaka. Maslac od kikirikija i zobene pahuljice odlični su izvori bjelančevina i dobro se sljubljuju s čokoladom.

Isprobajte ovaj jednostavni recept za koji vam nije potreban mikser ni pećnica.

Veganski cheesecake s limetom Hrana i piće "Cheesecake" bez trunke sira: Recept za finu tortu punu proteina koja se ne peče

Sastojci:
100 g zobenih pahuljica samljevenih u brašno
60 g maslaca od kikirikija
1-2 žlice meda, javorova sirupa ili sirupa agave
50 grama čokolade

Priprema:
1. U blenderu, sjeckalici ili u mlincu sameljite zobene pahuljice u brašno.

2. Dobiveno brašno pomiješajte s maslacem od kikirikija i medom dok ne dobijete jednoličnu i pomalo ljepljivu smjesu.

Hrskavi slanutak iz pećnice Hrana i piće Bolje od kokica? Slasne grickalice pune proteina za čiju vam pripremu treba tek nekoliko sastojaka

3. Dobivenu smjesu razvucite u pravokutnik debljine oko jednog centimetra te ga stavite na hlađenje u hladnjak na oko sat vremena.

4. Čokoladu rastopite na pari ili u mikrovalnoj pećnici pa ju premažite preko energetske pločice. Vratite u hladnjak da se sve zajedno stisne.

5. Narežite na manje komade i poslužite. Dobar tek!