Galerija Mljet - 12 8 Mljet - 2 8 Mljet - 10 8 Mljet - 9 8

U trendu Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili" Salata od svježih krastavaca Odlična uz roštilj Salata od svježih krastavaca: Fini preljev gotov za 5 minuta napravit će veliku razliku

Zelene stope i njihov predsjednik i fotograf Romeo Ibrišević godinama neumorno čiste za neodgovornim ljudima koji štete prirodi, što je zapravo blagi izraz za one koji rade takav ekocid. Zahvaljujući Zelenim stopama oko 16.000 olupina završilo je na reciklažnom dvorištu, a ovih dana od smeća čiste Mljet.

„Povodom Svih svetih organizirali smo izvlačenje „mrtvaca“ iz šipražja uz groblja na Mljetu. Bio čovjek ili lim, nećeš biti spokojan dok te ne sahrane kamo pripadaš – a limu je mjesto na reciklaži“, priča nam Romeo koji prigodnu akciju u mjestu Saplunara i Korita provodi s članovima udruge Zelene stope. Josip Stilinović, Velimir Skendrović , Grgur Šojer, Zlatko Zelić, Stevo Čubrić, Ines Ibrišević, Marin Perković zasukali su rukave i bacili se na posao.

„Pomogla je kao i uvijek do sada Jadrolinija koja je olupine odvezla do reciklažnog dvorišta u Splitu, pomogla je i Dubrovačko- neretvanska županija te načelnik Općine Mljet Đivo Market .

„Oko 60 posto mase automobila čelični je lim koji se zdrobi i šalje u ljevaonice i željezare kao sekundarna sirovina. Dakle, samo krajnja ljudska "sirovina" odlaže auto u prirodu da se tamo raspada tisućljećima i zagađuje i uništava sav živi svijet. Zato ne budi "sirovina", malo se koncentriraj - recikliraj!“, poručuju Zelene stope svojim akcijama.

Umjesto da se stari automobili predaju na reciklažu i tako zaradi novac, ljudi se nažalost odlučuju za uništavanje prirode.

Kad je riječ o recikliranju automobila, iskoristivo je oko 90 posto materijala. Prvo se odstrane opasne tekućine (motorno, hidraulično i kočiono ulje, gorivo, antifriz, tekućina za pranje stakla). Odvaja se staklo koje se obrađuje za ponovno korištenje ili može postati zamjenski materijal u građevinarstvu. Recikliraju se i svi plastični dijelovi. Korisni mogu biti alternator, anlaser ili kočione čeljusti nakon reparacije. Potom se ostatak zdrobi, preša i balira.