Tunel Seikan u Japanu koji spaja japanske otoke Honshu i Hokkaido trenutačno je najdulji tunel na svijetu ispod mora. Taj je željeznički tunel ukupno dugačak 53,85 km, od čega se 23,3 km njegove trase nalazi ispod mora. Eurotunel, koji spaja Englesku i Francusku, ipak ima dužu trasu ispod mora, oko 37,9 km, ali ukupno ima manje kilometara od "Japanca", ako se ubroji i kopnena trasa duga 50,45 km. Prosječna je dubina Eurotunela ispod morskog dna oko 45 metara.
I Danska je najavila izgradnju prometnog diva ispod mora koji će je povezati sa susjednom Njemačkom. Željeznički i cestovni tunel preko tjesnaca Femern Belt dug 18 kilometara obuhvaćat će elektrificiranu željeznicu s dva kolosijeka i autocestu s četiri trake.
Radovi bi trebali započeti iduće godine, a projekt će biti najskuplji infrastrukturni projekt u povijesti zemlje, s procijenjenih 52,6 milijardi danskih kruna, odnosno oko 53,43 milijardi kuna.
Novi tunel Fehmarnbelt povezat će danski otok Lolland i Fehmarn u Njemačkoj, a od tamo postati veza između danskog otoka Zealand i Kopenhagena te bi mogao postati i glavna poveznica između Srednje Europe i Skandinavije.
Tunel koji bi se trebao otvoriti 2029. godine povezivat će njemačku i dansku regiju u 10 minuta autom odnosno sedam minuta vlakom. Tako bi se uštedjelo sat vremena plovidbe trajektom, a ne bi bilo potrebe niti za vožnjom zaobilaznicom dugom 160 kilometara po Jutlandu.
Za razliku od drugih podvodnih tunela, Eurotunela koji povezuje Britaniju i Francusku, kao i japanskog Seikana, novi tunel između Danske i Njemačke bit će izgrađen od šupljih betonskih dijelova koji će se potopiti na dno Baltičkog mora.
Danski ministar prometa Benny Engelbrecht naglasio je kako će novi ulaz u Europu postati baza za buduća ekološka prometna rješenja.