Transportirati superjahtu dugu 94 metra i visoku 27 metara kroz mala mjesta nije lak zadatak. Svojim fotoobjektivom to je potvrdio i Tom van Oossanen.

Taj fotograf i videograf svojom je opremom pratio Feadshipovo plovilo po imenu Viva, poznato i pod šifrom projekt 817, iz nizozemskog brodogradilišta na otoku Kaag kroz uske kanale prije nego što je došlo do Sjevernog mora.

Cijeli proces uključivao je pomno planiranje i osjetljive kalkulacije. Kako i ne bi kada brod na najširem dijelu ima 13,4 metra, a tijekom puta morao se provlačiti kroz kanale široke oko 14 metara, nadvisujući pritom okolne kuće, crkve i vjetrenjače, ali i lokalne mostove.

Viva je bila preduboka za kanale pa je bilo potrebno pričvrstiti pontone na prednji i stražnji dio broda kako bi ga podigli iz vode, otkrio je van Oossanen za DailyMail. Na svaki su ponton spojena dva tegljača koja su povlačila i gurala brod sprijeda i straga kako bi ga sigurno dovela do željene destinacije.

Transport superjahte trajao je tri dana, a tijekom puta privukao je poglede brojnih slučajnih prolaznika.

Feadship je rezultat suradnje dvaju nizozemskih brodogradilišta – Royal Van Lenta i Koninklijke De Vriesa, a u posljednjih nekoliko desetljeća postao je sinonim za luksuzne superjahte rađene po mjeri.

Anonimni vlasnik Vive želio je ekološki brod. Upravo zato tu superjahtu krasi hibridni pogonski dizelsko-električni sustav koji mu omogućuje plovidbu brzinom od 12 čvorova, stanice za reciklažu i druge zanimljive pojedinosti.

Kako je impresivni brod stigao do Sjevernog mora, možete provjeriti na fotografijama Toma van Oossanena koje su objavljene na njegovInstagramu.

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju