Kako treba biti oprezan prilikom rezervacije smještaja, na vlastitoj se koži uvjerio jedan britanski par. Naime, očito nisu pročitali „sitna slova“, pa ih je online agent smjestio 600 kilometara od željene lokacije!
Par iz Engleske kupio je aranžman preko stranice Lastminute.com koji ih je ukupno stajao nešto manje od 1000 funti, a u tu cijenu bile su uključene i avionske karte do Kefalonije, grčkog otoka kojeg su odabrali za godišnji odmor.
Uskoro su na mail dobili potvrdu u kojoj je stajalo kako su rezervirali „let i hotelski smještaj od 7 noćenja na Kefaloniji“, ali se u nastavku navodi kako je „smještaj osiguran u hotelu Skala koji se nalazi na Patmosu“.
E sad, da je otok Patmos negdje u blizini, Britanci se vjerojatno ne bi odveć bunili, ali je stvar u tome što se Patmos smjestio u Egejskom moru, blizu granice s Turskom! S druge strane, Kefalonija se nalazi u Jonskom moru, a udaljenost između dva otoka je veća od 600 kilometara.
U praksi, ovo znači kako bi par morao hvatati trajekte i ostale oblike prijevoza kako bi se čekirao u rezerviranom hotelu, s obzirom da ih avion ostavlja na Kefaloniji. Potrebno vrijeme za to, prema izračunima Googleovih mapa bilo bi 17 sati. Dakle, samo za check – in u hotel, izgubili bi gotovo jedan cijeli dan!
Gospođa koja je kupila aranžman, požalila se u jednoj televizijskoj emisiji kako nije mogla kontaktirati nikog s portala na kojem je kupila ovu ponudu, i to 48 sati pred put. Ipak, na kraju su se stvari rasplele pozitivno po nju i supruga te im je novac refundiran, ali tek nakon što je Independent objavio priču o cijeloj situaciji.
Lastminute.com je na kraju pronašao i krivca za ovu ružnu priču, i to imenom i prezimenom. Jasno, „gospodin“ se zove „tehnička pogreška“.