Svako malo pojavi se neki novi naziv koji opisuje izrazito popularan trend među određenom populacijom. Tako ni svjetski putnici ne mogu izbjeći to činjenično stanje. Najnoviji trend koji se pojavio među "putničkom branšom" je "milenijski putnik". No, tko su zapravo milenijski putnici i koje su njihove karakteristike?

Ne tako davno imao sam prilike pročitati jedan zanimljivi članak o novom trendu milenijskog putnika. Na prvi trenutak, nakon čitanja naslova članka, pomislio sam da se radio opet o jednom članku u kojem se govori o tome kako će ljudi uskoro na ljetovanje putovati na Mars, ali nakon dubljeg ulaska na teren uvidio sam da je tematiko puno kompleksnija i da se radi o potpuno novoj vrsti putnika koja, polako ali sigurno, osvaja turističke destinacije.

Tko su milenijski putnici i kako ih prepoznati donosim vam u nastavku.

Milenijski putnici su ona vrsta putnika koja svoja putovanja podređuje određenim stvarima koje do sad nisu toliko bile eksponirane. Napredovanjem društvenih mreža i njihovim dubokim ulaskom u naše živote mnogima je puno važnije pohvaliti se u kakvom hotelu su spavali nego nešto novo naučiti na svojem putovanju. Ako ste spremni u bilo kojem trenutku ostaviti svoj posao kako biste skoknuli na kraće ili duže putovanje onda ste zasigurno pravi pripadnik milenijske populacije putnika.

Većinom se radi o putnicima koji imaju između 18 i 34 godina, ali kao što svako pravilo ima svoje izuzetke tako ima i ovo pa postoje i stariji predstavnici ove populacije.

Ovo je nekoliko glavnih značajki po kojem ćete prepoznati milenijskog putnika, a možda i sebe prepoznati u njemu.

1. Dojam je važan – čak 27 posto milenijskih putnika odsjest će u skupljem hotelu kako bi ostavili bolji dojam.

2. Žive za trenutak – 33 posto njih će odgoditi kupnju kuće ili stana kako bi otišli na odmor iz snova.

3. Eksperimentiraju na putovanjima – 79 posto pripadnika ove populacije je izjavilo da se osjećaju više avanturistički raspoloženi u vezi hrane i pića kada putuju.

4. Putničke agencije nisu od koristi – 59 posto njih više cijeni online ocjene određenog hotela nego preporuke putničkih agencija.

5. Odlučivanje u trenutku – 12 posto pripadnika milenijskih putnika izjavilo je da je spremno ostaviti posao kako bi otišli na putovanje ili na koncert omiljenog pjevača.

6. Besplatni uzorci su poželjni – 69 posto milenijskih putnika smatra da su besplatni uzorci bolji nego nagrađivanje bodovima.

7. Vole svoje krevete – udobni kreveti su drugi razlog po važnosti zbog kojeg će preporučiti neki hotel drugima.

8. "Čista" generacija – čak 61 posto pripadnika milenijskih putnika sa sobom nosi gel za dezinfekciju tako da u svakom trenutku imaju čiste ruke.

9. Vole se družiti – i dok mnogi danas lutaju svijetom sa slušalicama u ušima, milenijski putnici vole se družiti s drugima, ne vole sjediti sami u hotelskim sobama te će prije odabrati hotelski lobi za provesti večer.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju