Zračni promet je znao i za mnogo bolje dane, te je cijela situacija s koronavirusom, snažno utjecala na njega. No, jednom će početi i oporavak, a do tad, s portala Tourism Review, prenosimo razne mjere koje su za spašavanje poslovanja donijele poznate europske aviokompanije.
Air France – smanjene 7 i pol tisuća zaposlenih
Unatoč paketu pomoći većem od 50 milijardi kuna, Air France planira otpuštanje čak 7.580 zaposlenika. Brojka zbilja zvuči golemo i zastrašujuće, ali prema izjavi kompanije, to je jedini način kojim mogu spasiti poslovanje. Naime, kako iz kompanije tvrde, svaki dan prosječno gube oko 110 milijuna kuna, a povratak na razinu poslovanja prije pandemije očekuju tek 2024. godine. Uglavnom, teška vremena za ovu aviokompaniju...
Lufthansa – nastavak restrukturiranja
Nakon što je prilikom prvo restrukturiranja ugašena kompanija Germanwings, zbog krize uzrokovane pandemijom, krenulo se i s drugim valom restrukturiranja. Naravno, cilj je smanjenje troškova, a cijela priča trebala bi biti završena do kraja 2023. godine. Teret će podnijeti i oni na izvršnim funkcijama, čiji će se broj smanjiti za 20 posto, a u cijeloj Lufthansa grupi bez posla će ostati tisuću ljudi.
Ryanair – smanjenje plaća
Najpoznatiji niskobudžetni avioprijevoznik planira smanjiti plaće svom kabinskom osoblju tijekom naredne četiri godine. To je „dobra“ vijest, s obzirom kako je kompanija u početku planirala smanjiti broj zaposlenika za 3 tisuće. Plaće neće svima biti jednako smanjene – oni koji zarađuju najmanje dobivat će 5 posto manju plaću, oni s najvišim plaćama ostat će bez 10 posto, a oni u sredini bez 7,5 posto primanja. Ugovori će biti revidirani u 2023. i 2024., međutim, ako kompanija dođe do „predkoronskog“ poslovanja, i plaće bi se trebale vratiti na staro.