U jakoj konkurenciji 68 filmova iz cijeloga svijeta bili su i filmovi iz Australije, Turske, Rusije, Slovenije, Azerbajdžana, Austrije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Srbije, Italije, Latvije, Portugala, Danske, Finske, Grčke, Laosa, Bangladeša, Poljske, Ukrajine, Češke, a “The Heart Of Adriatic”, redatelja Ivana Perića, proglašen je najboljim u kategoriji kratkih promotivnih filmova i reklama.

Film je napravljen u produkciji Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije, i tima Dream Division Production, a sama nagrada velik je uspjeh i priznanje radu turističke zajednice. ''The Heart of Adriatic'' je četvrti po redu promotivni video uradak Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, predstavljen javnosti u studenome prošle godine, te neupitno jedan od najuspješnijih, s preko milijun pregleda na Youtubeu.

U konkurenciji je u Bakuu bilo nekoliko filmova iz Hrvatske - film o NP Brijuni Marka Vrdoljaka, film o Novigradu Zorana Margetića te tri filma Ivana Perića nastalih u Dream Division produkciji čiji kreativni tim čine još Marko Kapitanović i Dragan Kovačević, film o Starogradskom polju, te film o Makarskoj, javlja portal Hrvatske Turističke zajednice.

Naravno, pogledajte i nagrađeni video!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju