Prvotna namjera njemačkih investitora bila je da se hidroavionom polijeće iz splitske gradske luke, no kako se to pokazalo tehnički neizvedivim, ECA je ishodila dozvole za Resnik kod Kaštel Štafilića. Leti se amfibijskim zrakoplovom s 19 sjedala De Havilland Twin Otter DHC-6, koji se može spustiti i na more i na kopno.

- Let za Jelsu će trajati 13 minuta, a u prvom periodu cijena karte će iznositi 99 kuna. Za desetak dana krećemo i s letovima iz ACI Marine u Rabu. Imat ćemo linije za Pulu i Anconu. Do sada je u ovaj projekt investirano oko 10 milijuna eura, te je zaposleno 53 ljudi - rekao je Jan Albers, direktor marketinga ECA-e.

U lučici Resnik postavljen je ponton za prihvat pet zrakoplova. Izgrađena je čekaonica, a ovih dana provode se provjere sigurnosti pod paskom Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo. Idući tjedan planirani su testni letovi za Jelsu.

- Cilj nam je povezati 66 naseljena hrvatska otoka te u kasnijoj fazi proširiti poslovanje na Italiju, Crnu Goru, Grčku i Monako. Ovaj projekt predstavlja višemilijunsko ulaganje u eurima te će kreirati i približno 400 novih radnih mjesta u Republici Hrvatskoj. Tvrtka European Coastal Airlines se obvezuje na održavanje visokih standarda poslovne etike, poštenja i integriteta te ekološke osviještenosti te prema tome i na socijalnu, etičku i ekološku odgovornost. Ovim će se olakšati život stanovnicima hrvatskih otoka te revolucionarizirati hrvatski prijevozni sustav osiguravanjem sigurnog, pouzdanog i cjenovno pristupačnog hidroavionskog prijevoza - poručili su ECA.

Uskoro ova tvrtka kani uvesti letove za Korčulu, Lastovo, Dubrovnik i Zadar, te izravnim letovima Zagreb povezati s otocima. Tvrde kako njihov hidroavion može letjeti i u slučaju lošeg vremena kad ne voze trajekti, javlja portal Dalje.com.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju