1. Prehrana po mjeri čovjeka
Zagovornici paleo načina prehrane tvrde da je ljudsko tijelo konstruirano da jede hranu s visokim postotkom proteina, a malim dozama ugljikohidrata. Dokazuju to i činjenicom da se uzročnici pretilosti, kardiovaskularnih bolesti i drugih opasnih problema modernog svijeta upravo nalaze u rafiniranom brašnom i šećeru, te proizvodima koji se od njih rade. Odstupanje od ove vrste hrane, veliki je plus za zdravlje pojedinca.

>> Kako ispeći savršeni T-bone odrezak

2. Najkvalitetnije namirnice
U paleo prehrani fokus je stavljen na bjelančevine uzgojene na organski način u čijoj proizvodnji nisu korištena kemijska sredstva, pa se zato smatraju boljima za ljudski organizam. Uz to preporučena je konzumacija voća i povrća pune hranjivih tvari i prehrambenih vlakana koja snaže imunitet pojedinca i čine ga otpornijim na bolesti.



3. Kontrola soli, šećera i masti
Osobe koje jedu prema paleo počelima obeshrabruju se da konzumiraju sve što dolazi u kutiji, plastičnoj vrećici ili konzervi. Umjesto industrijskih grickalica s pretjeranom količinom soli i šećera te (polu)gotove hrane, pojedinci se potiču da sami kuhaju svoje obroke i tako kontroliraju unos soli, šećera i masnoća. Ovo može biti i učinkovit način za gubljenje kilograma.

Dozvoljene namirnice: jaja, riba, meso, povrće, voće, orašasti plodovi, svinjska mast, hladno prešano maslinovo i kokosovo ulje, maslac

Zabranjene namirnice: šećer i svi industrijski proizvedeni slatkiši, kruh i proizvodi s kvascem, tjestenina i proizvodi od žitarica, mahunarke, mliječni proizvodi, kava, alkohol

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju