Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih mjesta za boravak diljem svijeta, objavio je rezultate '2015 Guest Review Award' - godišnjeg priznanja za partnere kojim se potiče važnost pružanja izvrsnog iskustva gostima i putnicima diljem svijeta.  

'2015 Guest Review Award' priznanje dodijeljeno je za više od 280.000 smještajnih objekata u 196 zemalja svijeta koji su pokazali da mogu dosljedno ispunjavati pa čak i premašiti očekivanja širokog spektra gostiju bez obzira na njihovu dob, porijeklo ili kulturnu pozadinu. Na razini Hrvatske, priznanje je dodijeljeno ukupnom broju od 9.310 smještajnih objekata čija je zajednička prosječna ocjena recenzija gostiju na Booking.com-u u 2015. godini bila izvrsnih 8.9.

Kuća za odmor Ankora (Foto: Booking.com)



U sklopu '2015 Guest Review Award' priznanja, Booking.com je odao posebno priznanje za 10 vodećih svjetskih smještajnih objekata koji nude iznimno iskustvo boravka u pet kategorija – 'Doručak šampiona', 'Dome slatki dome', 'Izvanredna vrijednost', 'Najbolji domaćin' i 'Najtoplija dobrodošlica'.

Među ovim smještajnim objektima, tri partnera portala Booking.com iz Hrvatske su osvojila priznanje. Aparthotel Bellevue Trogir nagrađen je u kategoriji 'Najtoplija dobrodošlica', apartmani Villa Harmonie Crikvenica u kategoriji 'Doručak šampiona', a kuća za odmor Ankora Skradin u kategoriji 'Najbolji domaćin', što ih čini jednima od najatraktivnijih smještajnih objekata za sve svjetske putnike.

Aparthotel Bellevue Trogir (Foto: Booking.com)



'Mi čvrsto vjerujemo da najbolje ocjenjena iskustva gostiju ne treba čuvati u tajnosti. Želimo uzeti vremena da prepoznamo naše partnere koji ostavljaju najbolje iskustvo u očima gostiju Booking.com-a. Iza svake ocjene na Booking.com-u stoji cijela godina ispunjena gostima, stvarnim iskustvima i stvarnim mišljenjima, koji predstavljaju srž razlikovanja svakog objekta za privlačenje budućih gostiju. Ovaj program nagrađivanja Booking.com-a može se smatrati globalnim standardom u recenzijama gostiju', istaknuo je regionalni menadžer Booking.com-a Goran Pleše.

Nagrađeni smještajni objekti predstavljaju odabranu grupu objekata koja je uspjela postići iznimno visok prosjek ocjena recenzija gostiju - 8 ili više, na temelju najmanje 10 recenzija u 2015. godini, koji je postavljen s ciljem osiguranja da su pobjednici bili kontinuirano izvrsni kroz cijelu godinu.