Ekološku proizvodnju na svom gospodarstvu, ljudi iz OPG Žampera odlučili su pokrenuti prije desetak godina, iskoristivši veće površine zemlje koje su imali, a koje do tada nisu bile u upotrebi. Do sada nisu imali priliku izraditi web stranicu za svoj OPG te su u Zelenoj ideju vidjeli mogućnost da im stručnjaci pomognu u tome kako bi veći broj ljudi došao do njihove ponude na brži i jednostavniji način.

Vlasnik OPG-a, gospodin Nikica Žampera nam je rekao sljedeće:

Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Na ekološku proizvodnju smo se odlučili 2003. godine. Smatramo da je takav način proizvodnje budućnost Hrvatske, posebno ruralnih područja, a time i našim kupcima omogućavamo da koriste proizvode koji su zdravi i kojima se zna podrijetlo.

Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se od njih susreli?
Prednost je to što smo imali veće površine zemlje koje do tada nisu korištene te je to bilo idealno za početak proizvodnje. Svakako je prednost to što smo na otoku gdje je netaknuta priroda. Nedostaci su ti što je potreban veći utrošak ljudskog rada, a i troškovi proizvodnje su viši.

Koje su prednosti vaših proizvoda i kome su oni namijenjeni?
Naš kozji sir napravljen je od sirovog mlijeka. To je tradicionalni sir našeg kraja, a mlijeko je dobiveno od koza koje brste i biraju najkvalitetnije biljke na našem otoku. Naš sir i maslinovo ulje namjenjeni su svima koji vole domaće proizvode i prepoznaju njihovu kvalitetu, a o toj kvaliteti svjedoče i brojne osvojene nagrade.

Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojime se bavite?
Proizvodi su visoke kvalitete i to je zajamčeno, kao i odličan okus svih proizvoda. Kupci to znaju prepoznati. Trenutno nema puno ekoloških proizvođača kozjeg sira, a smatram da je to posao koji je cijenjen od strane kupaca.

Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?
U Hrvatskoj je ekološka proizvodnja budućnost. Ovaj posao treba voljeti jer zahtijeva puno rada, no taj se rad na kraju isplati.


U projektu Zelena ideja OPG Žampera odabrala je agencija Gingernet, a radovi na novom webisteu su u punom pogonu:


(Nikola Vrdoljak i Maja Poturičić iz agencije Gingernet)

„Vrhunski proizvodi zasužuju vrhunsku prezentaciju na webu što znači da nam zadatak nije lak jer o kvaliteti kozjih sireva i maslinovog ulja koje proizvodi obitelj Žampera svjedoči zaista zavidan broj domaćih i stranih nagrada. Ova suradnja će nam zato biti izazov, a posebno nas veseli što nam je naš klijent ukazao puno povjerenje dajući nam slobodne ruke u kreiranju njihovog novog websitea jer je to motor pokretač za dobre ideje unutar Ginger tima“ rekao je Nikola Vrdoljak, direktor agencije.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju