Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
Za ekološku proizvodnju vina odlučili smo se 2007. godine zato što smo uvjereni da je to budućnost naše poljoprivrede i proizvodnje.
Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
Prednosti zbog kojih smo krenuli u ekološku proizvodnju su opće poznate činjenice o dobrobitima zdrave hrane i ekoloških proizvoda i naša svijest o tome, a glavni nedostatak čini se jest upravo nedovoljno razvijena svijest naših ljudi po pitanju ekoloških proizvoda.
Na što ste najponosniji od svojih proizvoda?
Najponosniji smo na naša vrhunska vina s eko markicom, kao i na brojna priznanja koja smo za svoje proizvode dobili tijekom godina.
Kome su pretežno namijenjeni vaši proizvodi?
Naši proizvodi namijenjeni su svim ljubiteljima vina i zdrave hrane.
Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojime se bavite?
Prednost naših proizvoda je u tome što ne sadrže pesticide, a i konkurencija u proizvodnji eko vina nije značajna.
Gdje se vidite za godinu, pet, deset?
Trudit ćemo se da u budućnosti budemo još bolji i uspješniji.
Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?
Naš savjet je da se ničeg ne boje - bit će uspona i padova, ali uz trud, rad i ljubav - uspjeh neće izostati.
Dajte nam savjet, zašto baš vaše proizvode treba kupiti naš čitatelj?
Naša vina ne sadrže pesticide i to je njihova najveća prednost, ali pozivamo čitatelje da se sami uvjere u kvalitetu vina, ili da nam se pridruže u našoj kušaonici u Nadinu.
(Martina Pavić i Nataša Buljan, kreativne direktorice Grey Worldwide Zagreb)
Grey Worldwide Zagreb - Martina Pavić, kreativna direktorica
„Odlučili smo se za suradnju s OPG-om iz zaleđa Dalmacije jer smatramo da je to područje naše zemlje nedovoljno u fokusu kad je riječ o gospodarskim potencijalima i poticanju razvoja. Osim toga, zaintrigirao nas je entuzijazam obitelji te proizvodi koji su i bez dostatnih marketinških aktivnosti svojom kvalitetom pronašli put do potrošača te osvojili i inozemne nagrade. Takva uspješna obiteljska priča zaista nadahnjuje.
Naš je zadatak i zajednički cilj sada pomoći tom lokalnom ekološkom proizvođaču u naglašavanju prisutnosti na domaćem tržištu, dodatno promovirati ekološki proizvod te cjelovito iskustvo uživanja u domaćem ekološkom proizvodu (kušaonica u Nadinu), a kroz definiranje optimalne strategije oglašavanja i sam dizajn.
Činjenica da možemo pomoći na bilo koji način i podržati ovu predanu obitelj u njihovim nastojanjima i njihovu ekološku proizvodnju, iznimno nas veseli i kao ljude koji se bave marketingom i kao građane lijepe naše. A i sigurni smo da ćemo štošta i naučiti od njih.“