U trendu Indijanska banana u Donjoj Bistri na plantaži Ivana Šuloga - 5 Ljekovito blago U lišću ovoga voća nalazi se tvar koja ubija stanice raka, raste i u Hrvatskoj, a kilogram plodova košta oko 10 eura Sir se ne bi trebao čuvati u proziirnoj plastičnoj foliji - 1 Nemojte ovo raditi Najveća greška koju radimo kad kupimo sir u trgovini i donesemo ga kući Hrskava i sočna piletina Provjeren recept Probajte, bit će vam drago: Za uvijek sočnu piletinu treba vam samo jedan sastojak

Japan je ovoga mjeseca pustio u promet novi superbrzi vlak. N700Supreme može doseći brzinu od 360 kilometara na sat, no s obzirom na to da je dio Tokaido Shinkansena koji povezuju Tokio s Osakom i Kobeom, kreće se maksimalnom dopuštenom brzinom od 285 kilometara na sat.

Japan ga naziva najbržim, najudobniijim i najsigurnijm putničkim vlakom dosad u zemlji. Kažu da je toliko brz da može pobjeći čak i potresu.

Slika nije dostupna Putovanja Europska zemlja u koju se na vrh najviše planine dolazi – vlakom

Iako podsjeća na modele N700A koje zamjenjuje, Supreme ima mnoštvo novih funkcija. Stolice su još fleksibilnije i udobnije te se mogu podesiti po ukusu svakog pojedinca, vožnja je tiša i ugodnija, a zahvaljujući sustavu litij-ionskih baterija može se kretati čak i ako nestane struje.

Vlakovi Tokado Shinkansena povezani su sa senzorima za potrese. Ako se primijeti jača seizmička aktivnost, sustav automatski isključuje struju te uključuje kočnice u slučaju opasnosti, zbog čega se vlak zaustavi. No zahvaljujući baterijama N700S može se nastaviti kretati sve dok ne dođe na sigurnije mjesto.

Slika nije dostupna Putovanja Palača na tračnicama: Kako je Orient Express postao najpoznatiji vlak na svijetu?

Tokaido Shinkansen jedna je od najpoznatijih željezničkih linija na svijetu. Prvi superbrzi vlak njome je prošao još u listopadu 1964. godine.

Japanci ne toleriraju kašnjenje, što je vidljivo i u slučaju superbrzih vlakova. Ako superbrzi vlak kasni više od pet minuta, tvrtka koja njime upravlja mora ponuditi objašnjenje japanskoj vladi.