Ako pratite luksuzne resorte i popularne travel bloggere na društvenim mrežama, zasigurno ste već vidjeli na stotine i tisuće fotografija plutajućeg doručka.
Riječ je o posebnoj usluzi skupih hotela koja uključuje posluživanje kave, tosta, voća i drugih jela tipičnih za doručak na bazenu ili u hidromasažnoj kadi, umjesto u hotelskoj sobi. Hrana je obično stavljena na velike tanjure i u pletene košare te ukrašena egzotičnim cvijećem i drugim detaljima.
I da – pluta na vodi.
Plutajući doručak popularan je u Aziji, a posebno u privatnim vilama na Tajlandu, Fidžiju i na Maldivima. Svi se slažu da trend posluživanja doručka na taj način potječe s Balija, no nije poznato koji je resort to učinio prvi.
Plutajući doručci postali su osobito tražena usluga u pandemiji koronavirusa jer su gosti hotela izbjegavali objedovanje u zajedničkim zatvorenim prostorijama.
Turistički stručnjaci slažu se da je plutajući doručak dobra ideja samo u teoriji. U praksi ljudi naruče doručak u određeno vrijeme, pa prespavaju, a hrana ostane na otvorenom predugo te više nije optimalna za konzumaciju.
Uz to, kod mnogih ljudi neposredno nakon buđenja dijelovi mozga odgovorni za motoriku ne rade baš najbolje, pa se često dogodi da se kava slučajno prolije u bazen, a komad peciva završi na dnu.
Unatoč tome plutajući doručci veliki su hit na Instagramu. Kako i ne bi kada je kontrast između plave vode, ukusne hrane i egzotičnog cvijeća savršena kulisa za snimanje fotografija.
Fotografije plutajućih doručaka na Instagramu pokazale su se odličnim marketinškim oružjem za privlačenje novih gostiju, pa su neki azijski resorti počeli širiti svoju ponudi i na plutajuće večere uz obvezno promatranje zalaska sunca iz bazena.