Hrvatska je jedna od omiljenih svjetskih turističkih destinacija što može potvrditi čak 18,5 milijuna turista koji su je posjetili prošle godine. Upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz novo izdanje projekta Priceless Croatia koje nudi gotovo 50 jedinstvenih i ekskluzivnih iskustva u destinacijama diljem Hrvatske.
Globalna digitalna platforma Priceless Cities (www.priceless.com) nudi takva iskustva korisnicima Mastercard® kartica u ukupno 42 destinacije te tako među putnicima iz 87 zemalja diljem svijeta promiče turističku ponudu brojnih svjetskih, a sad i hrvatskih odredišta. Osim turistima, iskustva su dostupna i domaćim stanovnicima, a mogućnosti koje nudi Priceless Croatia odnose se na gastronomske, kulturne i zabavne sadržaje koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi i jedinstveni način.
PR
„Naše studije ukazuju da potrošači umjesto kupnje materijalnog sve više teže otkrivanju autentičnih iskustava i doživljaja. Dakle, novac najradije koriste za doživljavanje svijeta. To je upravo ono na čemu počiva platforma Priceless Cities koja korisnicima Mastercard kartica nudi pristup tisućama jedinstvenih iskustava nedostupnih drugima. Oduševljeni smo što Priceless Croatia doživljava svoje drugo, prošireno izdanje jer prirodne ljepote naše zemlje, bogata gastronomija i kulturna baština čine odličnu platformu za neprocjenjiva iskustva“, rekla je Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku.
Nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu tako doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara, sudjelovati u Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj, otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu, kušati nabolje svjetsko maslinovo ulje, uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i dugogodišnju vinsku tradiciju, uživati na privatnom brodu u Šibeniku, koncertu Jessie Ware ili ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo toga.
PR
Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti. Također, osim trenutno aktivnih iskustava i ponuda, kroz ljetne mjesece će biti dostupne i nove mogućnosti – iskustvo u zagrebačkom zoološkom vrtu, tečaj jedrenja za početnike, ali i tečaj joge na SUP daskama. Također, tu će biti i posebni doživljaji u restoranu Boškinac na Pagu te različite dodatne pogodnosti vezane uz koncerte i predstave na Dubrovačkim ljetnim igrama te privatne jazz koncerte u Zagrebu.
PR
„Ponosni smo što, zajedno s našim partnerima, domaćim i stranim korisnicima Mastercard kartica možemo ponuditi jedinstvena iskustva i nezaboravne uspomene. Ulaskom u program Priceless Cities Hrvatska nastoji nagraditi potrošače za njihovu vjernost te i dalje poticati bezgotovinske transakcije. Istodobno, u suradnji s trgovcima nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu čime potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.
Za više informacija posjetite www.priceless.com