Ako ste se pitali koja je veza između mozga i hrane, zašto neki ljudi vole ljuto, a neki ne, osjećamo li uopće svi okuse na isti način, mogu li boja i oblik tanjura utjecati na okus hrane i je li stvarno moguće da kava ima drugačiji okus ako se konzumira uz glazbu visokih tonova, sada odgovore možete pronaći u novoizašloj knjizi dr. sc. Daniele Angeline Jelinčić "Znanost i umjetnost doživljaja hrane", objavljenoj u izdanju kuće Jesenski i Turk na više od 200 stranica.
Podijeljena na pet poglavlja, knjiga znantstveno utemeljeno ali publicistički pitko opisuje pravila stvaranja doživljaja u gastronomiji, iznosi činjenice o vezi mozga i hrane daje konkretne naputke za stvaranje višeosjetilnih gastro doživljaja, objašnjava važnost hrane kroz brendiranje, gastrodiplomaciju i turizam, odnosno govori o hrani i identitetu, ali istražuje i hranu kao umjetnost.
Autorica se bavi tehnikama ekonomije doživljaja kao suvremenog pristupa izgradnji publike u gastronomiji, kulturi i turizmu. Kroz znanstvena saznanja o stvaranju doživljaja, kako se razni kulturno-umjetnički "alati", kao što su boja, oblik, simetrija, melodija, ritam, tonalitet, ljestvica, harmonija, mogu koristiti pri doživljajnoj konzumaciji hrane.
Kako je uključivanje svih pet osjetila ključ za stvaranje uspješnog gastronomskog doživljaja, i sama je knjiga koncipirana je kao doživljajni proizvod, što se iskazuje kroz višeosjetilni i uzbudljiv dizajn knjige.
U knjizi će jednako uživati ugostitelji, studentikulturno-umjetničkih i turističkih usmjerenja, gurmani i naravno - restoranski filozofi, a po cijeni od 31,5 eura možete je naručiti klikom na ovaj link.