Opća opasnost već godinama hrabro pruža otpor najezdi narodnjačkog melosa koji kroz dalmatinsku light, i istočnjačku hard varijantu, nezadrživo nadiru i osvajaju ove prostore. A kako bi dostojno promovirali svoj novi album "Rocker, to sam ja", tako su tom prigodom u suradnji s Osječkom pivovarom lansirali i pivo sa svojom etiketom i sloganom "Pola litre Rock'n'rolla".

Nakog australskih legendi AC/DC, i britanskih kraljeva Iron Maiden, te još niz veličina poput Motorheada, Pearl Jama ili Kissa, tako i Hrvatska ima svoj pivski b(r)end. Boca Rockera je sjajno dizajnirana, s utisnutom godinom osnutka naše najstarije pivovare (pošto one Požeške više nema), etiketa je crna, a sama ideja stvarno velika stvar za obožavatelje zvuka i glazbe Opće Opasnosti.

Radi se o lageru koji je malo prehrabro opisan kao pils, i kao svako koncertno pivo – treba se piti dobro ohlađeno i ne očekivati previše. Okus vuče na žitarice, i jasno je da se radi o produktu vrlo sličnom Slavonskom i Hajdukovom 1911 pivu. Pa ako ste njihov fan, uživajte, pijuckajte i slušajte svoj omiljeni bend. Još jednom kapa dolje za ideju, i nezaobilazan suvenir brojnim kolekcionarima pivskih etiketa, čiji broj raste iz dana u dan!

Rock & Roll red beer koja se može popiti u The Beertiji na Zelenom valu kod Sheratona, najvjerojatnije je proizvod Daruvarske pivovare, jer konkretno, jako podsjeća na njihov najbolji proizvod – Staročeško crveno, samo u malo blažoj varijanti. Punkufer.hr se trenutno malo duri na ovaj kafić u centru Zagreba, jer naplaćuju pivo koje je evidentno pokvareno, ali svakako sjednite na mirnu terasu probajte i ovo više nego zanimljivo pivo, kao i preko 50 drugih vrsta.

Kidam pivo ima potpuno drugačiju priču. Njega su proizveli pivski ambasadori Karlovačke pivovare u internom programu We Love Beer. U proizvodnji KIDAM piva, korištenjem manjeg omjera vode i slada, dobiveno je pivo izražene punoće okusa, slatkim okusom neprevrelog ekstrakta, te povećanim udjelom alkohola u odnosu na klasična lager piva. Ima karakterističnu crvenkasto-karamelnu boju. Sadrži 6% alkohola, vrlo je pitko, a u njemu, kao i u svakom pivu, treba uživati odgovorno. Zajedništvo i timski rad odražava i naziv piva – KIDAM, nastao od prvih slova imena pivskih ambasadora Karlovačke pivovare, a proizvedeno je isključivo za interne potrebe pa neće biti dostupno na tržištu, odnosno - neće se prodavati.

Dakle, kolekcionari, povucite dobre veze, ili se najavite u posjet Karlovačkoj pivovari! Za one koji ga nisu probali kad je trebalo, na Danima Piva Karlovac, možemo samo reći da su propustili veliku količinu slada i sasvim solidan uradak. Do skorog recenziranja, piviliii!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju