Svjetska zdravstvena organizacija proglasila je Južnu Koreju zemljom koja najviše konzumira alkohol u Aziji. U 2016. godini Južnokoreanci su, naime, pili 10.2 litre alkohola po glavi stanovnika.
Za stanovnike ove istočnoazijske zemlje ispijanje alkohola predstavlja važan dio društvenih i poslovnih rituala – uz čašicu omiljenog pića jačaju se veze između zaposlenika neke tvrtke nakon radnog vremena. Uz alkohol se sklapaju poslovni dogovori i produbljuju prijateljstva.
Ne čudi stoga što je industrija „lijekova protiv mamurluka“ iznimno moćna u Južnoj Koreji, niti što se godišnje potroši oko 126 milijuna dolara na razne proizvode i suplemente koji suzbijaju simptome nakon pretjerane konzumacije alkohola.
Ne čudi niti što je upravo u ovoj zemlji „izumljen“ sladoled protiv mamurluka po imenu Gyeondo-bar. Riječ je osvježavajućem sladoledu na štapiću od grejpa i soka japanske grožđice lanca supermarketa Withme FS.
Sok japanske grožđice (lat. Hovenia dulcis) koristi se na ovim prostorima kao lijek od mamurluka još od 1600-godina, a znanstvene studije potvrdile su njegovu učinkovitost 2012. godine.
Prilikom izbacivanja sladoleda na tržište predstavnici tvrtke Withme FS su istaknuli kako su osmislili ovu poslasticu kako bi pružili utjehu svima onima koji moraju rano na posao nakon večeri ispunjene pijenjem alkohola.
Oni koji su probali sladoled protiv mamurluka tvrde da je vrlo ukusan, sladak i s laganim citrusnim notama.