Postojanje piramida potvrdio je ovog mjeseca i ruski istraživač piramida i graditelj modernih piramidalnih kompleksa u St. Petersburgu, Moskvi i sibirskom Tomsku - Valerij Uvarov. "Piramide u Visokom su jedne od najstarijih građevina koje su ikada građene na Zemlji. Prije svega, te piramide su igrale ulogu - GPS markera."

Dr. Paul LaViolette, američki interdisciplinarni znanstvenik, autor niza knjiga i članaka u oblasti fizike, astronomije, teorije sistema, klimatologije i drevnih tehnologija, nakon sedmodnevne posjete Visokom, napisao je u izvještaju kako su piramide najveće arheološko otkriće na svijetu u ovom trenutku.

Slično je potvrdio i pronalazač desetina tisuća megalitnih krugova na afričkom tlu i jedan od najatraktivnijih govornika na svijetu Michael Tellinger (Južnoafrička republika), koji nakon posjete Bosanskoj dolini piramida s oduševljenjem priča o sličnostima dva projekta. Ističe da je riječ o novim otkrićima koja su nailazila na jak otpor službene nauke, te da su oba povezana s drevnim tehnologijama i energetskim fenomenima.

Eto, neki smatraju da je Međugorje izmišljotina, neki da su piramide u Visokom čista prijevara, a lokalno stanovništvo vjeruje i uživa u plodovima turizma. I zato, samo hrabro s otkrićima u Bosni, punkufer vam drži palčeve!