Tijekom prvog mjeseca nakon otvaranja Španjolske za turiste zabilježen je nevjerojatan porast kupovine putnih osiguranja za čak 226 posto!
Španjolska online putna agencija Destinia objavila je izvješće u kojem je vidljiv znatan porast kupovine putnih osiguranja, što je rezultat globalne zdravstvene krize. Studija koja je provedena obuhvaća razdoblje između 23. svibnja i 30. lipnja ove godine, a to je neposredni period nakon što je španjolski premijer Pedro Sanchez objavio otvaranje Španjolske i ponovno pokretanje turizma.
Najveći porast kupovine zabilježen je sektoru osiguranja od otkazivanja putovanja (301 posto), a slijede ga osiguranje od otkazivanja hotela (244 posto) i letova (176 posto).
Turistička industrija brzo se prilagodila novonastaloj globalnoj situaciji, te su tako osiguravajuće kuće proširile ponudu osiguranja. Mnoga tako pokrivaju otkazivanja putovanja u slučaju zaraze virusom, a u slučaju zaraze na putovanju pokrivaju troškove liječenja, pa čak i dolaska člana obitelji, kao i PCR testove za dokazivanje virusa.
Izvršni direktor Destinije objašnjava rezultate činjenicom da ljudi i dalje imaju potrebu za odmorom i putovanjima, ali im je sada, više nego ikada, važna sigurnost.
Dobro putno osiguranje pruža im upravo taj osjećaj sigurnosti. Osiguranje će tako pokriti sve što i inače pokriva, uz dodatak produženog boravka u stranoj zemlji u slučaju sumnje na zarazu ili potrebe za liječenjem infekcije koronavirusom. Naravno, s proširenom uslugom bilježi se i porast cijene za oko 10 posto.