„Znamo kako se o nama govori da smo arogantni - ne znamo govoriti engleski, ne znamo biti pristojni. Želimo poboljšati način na koji dočekujemo turiste.“ riječi su Fracoisa Navarra, direktora Turističke zajednice grada Pariza. Kako bi u tome uspjeli, Turistička zajednica je besplatno podijelila preko 30 tisuća malih knjižica u kojima se nalaze neke najosnovnije fraze na raznim jezicima, kao i podaci i statistike o turistima iz pojedinih govornih područja.

U trendu Indijanska banana u Donjoj Bistri na plantaži Ivana Šuloga - 5 Ljekovito blago U lišću ovoga voća nalazi se tvar koja ubija stanice raka, raste i u Hrvatskoj, a kilogram plodova košta oko 10 eura Sir se ne bi trebao čuvati u proziirnoj plastičnoj foliji - 1 Nemojte ovo raditi Najveća greška koju radimo kad kupimo sir u trgovini i donesemo ga kući Hrskava i sočna piletina Provjeren recept Probajte, bit će vam drago: Za uvijek sočnu piletinu treba vam samo jedan sastojak

Knjižice su se dijelile osoblju u kafićima i restoranima, zaposlenicima u muzejima, hotelima, kao i taxi vozačima. Turistička zajednica vjeruje kako je potrebno poraditi na načinu komunikacije između vozača Taxija i turista, te da bi upravo vozači trebali biti sposobni udijeliti pokoji turistički savjet.

Kampanja se zove „Do you speak touriste?“ i aktivna je od lipnja ove godine. Pomoću kampanje se također pokušava upoznati Parižane s činjenicom da ne vole svi turisti iste turističke atrakcije, te da se preferencije razlikuju od osobe do osobe. Cijela kampanja košta preko 66 tisuća američkih dolara, a uz Parižane, i mediji su potpomogli akciju te su pridonijeli cijelom projektu sa zaista velikim medijskim prostorom. No hoće li ta kampanja zaista moći promijeniti sliku o Parižanima kao arogantnim i bezobraznim domaćinima, možemo samo nagađati!