1. Pileća juha
Pileće meso sadrži aminokiseline koje potiču izbacivanje sluzi iz pluća, dok topla juha hidrira tijelo i pomaže pri vlaženju dišnih putova. Ne čudi stoga što se konzumacija pileće juhice preporučuje svaki put kad ste bolesni, ali i kada ste potpuno zdravi.

2. Citrusno voće

Vitamin C ne može izliječiti prehladu, ali može umanjiti njene posljedice. Zato je poželjno jesti naranče, mandarine i grejp, a domaći limun cijediti u čaj. Ne vreli. Imajte na umu da bijela tvar u citrusnom voću sadrži flavonide koji jačaju imunitet, pa ih nemojte odstranjivati, već jedite zajedno s ostatkom voća.

3. Ljuta hrana
Umak od hrena, wasabi i feferoni poželjan su dodatak prehrani kada ste bolesni. Ljute namirnice prirodni su 'otčepljivači' nosa, ali i poticatelji znojenja putem kojeg se izbacuju toksini iz tijela, pa se smatra odličnim saveznikom u borbi protiv sezonskih bolesti.


4. Krekeri i tost

Neslani krekeri i tost mogu vas vratiti u život kada ste bolesni. Riječ je o namirnicama s visokim postotkom škroba, koje neće naškoditi probavi, a stabilizirat će želučane sokove - osobito nakon povraćanja. Đumbir je također odličan pomagač protiv mučnine i želučanih tegoba, od kojeg možete napraviti i jednostavan kuhani napitak.

5. Banane

Banane su bogate kalijem, koji se gubi iz tijela znojenjem, povraćanjem i proljevom. Ovo se tropsko voće lako probavlja, a može biti i od pomoći u prirodnom procesu snižavanja tjelesne temperature. Povrh svega, banane pomažu i u nadoknađivanju elektrolita.

Izbjegavajte:
Hrana s visokim postotkom šećera slabi imunitet i može izazvati upale, pa bi ju bilo dobro izbjegavati tijekom bolesti. Izbjegavajte i mliječne proizvode poput mlijeka, jogurta i sireva, jer su neka istraživanja pokazala da ova vrsta hrane potiče proizvodnju sluzi. 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju