Kampanju je, nakon provedenog pozivnog natječaja, izradila marketinška agencija BBDO iz Zagreba, a temelji se na ideji dijeljenja iskustava koja su turisti doživjeli na svojim putovanjima po Hrvatskoj. Novost je upravo u konceptu prema kojem su u ulozi glumaca, režisera, modela i prezentera Hrvatske stvarni ljudi koji su Hrvatsku posjetili i svoja iskustva žele podijeliti s čitavim svijetom, javlja Press Croatia.

Na navedenoj stranici od danas pa do kraja rujna provodit će se i nagradna igra u kojoj korisnici imaju šansu osvojiti sedmodnevno putovanje u Hrvatsku za dvije osobe, a u kojoj sudjeluju svi pravilno označeni foto i/ili video materijali s Facebooka, Twittera, Instagrama i Vinea. Više informacija o samoj nagradnoj igri dostupno je na stranici ShareCroatia.hr.

U trendu Varivo od mahuna Tjedni jelovnik 7 sirotinjskih jela za svaki dan ovoga tjedna koji se mogu napraviti za smiješan novac Plima, ilustracija Nezapamćena nepogoda Jadranski cunami: Dan kada je podivljalo more uhvatilo ljude na spavanju, izvlačilo ih iz kuća i potapalo brodove Turisti Kulturološki šok Amerikanci u čudu o Hrvatskoj: "Sve je maleno, hrana je bizarna, a od zahodske mafije imamo traume"