Kampanju je, nakon provedenog pozivnog natječaja, izradila marketinška agencija BBDO iz Zagreba, a temelji se na ideji dijeljenja iskustava koja su turisti doživjeli na svojim putovanjima po Hrvatskoj. Novost je upravo u konceptu prema kojem su u ulozi glumaca, režisera, modela i prezentera Hrvatske stvarni ljudi koji su Hrvatsku posjetili i svoja iskustva žele podijeliti s čitavim svijetom, javlja Press Croatia.

Na navedenoj stranici od danas pa do kraja rujna provodit će se i nagradna igra u kojoj korisnici imaju šansu osvojiti sedmodnevno putovanje u Hrvatsku za dvije osobe, a u kojoj sudjeluju svi pravilno označeni foto i/ili video materijali s Facebooka, Twittera, Instagrama i Vinea. Više informacija o samoj nagradnoj igri dostupno je na stranici ShareCroatia.hr.

U trendu Pileći paprikaš Tjedni jelovnik Zasitna su, fina i rade se bez puno muke: Sedam predobrih jela za svaki dan ovog tjedna Kuća za odmor Out House, Sv. Ivan Zelina, Airbnb - 9 Mir i tišina Pola sata od Zagreba: Kuća s bazenom za vikend-odmor u kojoj vam nitko neće smetati Korčula - 10 Kao brod od kamena Pogledajte nevjerojatne prizore Korčule: Grad kontrasta, između mora i povijesti