Kinezi su krajem prošle godine pustili u promet drugi najviši cestovni most na svijetu. Djelić spektakularnog procesa gradnje i konačni proizvod možete vidjeti u našoj galeriji, a fotografije su dokaz visokog stupnja razvijenosti tehnologije i ljudskih ideja. S obzirom na tradiciju gradnje fantastičnih građevina, vjerujemo kako će i Pelješki most, kojeg su se isto uhvatili građevinari iz Kine, biti jednako impresivan, kao i most Pingtang.
Od gradnje zapanjujućeg vijadukta Pingtang impresivnija je samo brzina njegova podizanja. Za cijeli će projekt trebalo im je oko 3 i pol godine, a u gradnju je navodno utrošeno oko 1,5 milijardi kuna, dok bi onaj na Pelješcu trebao koštati više od 2 milijarde kuna.
Most je dug 2135 metara, a nadvisuje dolinu rijeke Caoduhe te povezu dva ruralna grada u provinciji Guizhou u Kini: Vazhou i Tongzhou.
Most Pingtong obuhvaća tri tornja, od čega se onaj najviši izdiže na 332 metara visine. To je otprilike desetak metara niže od najvišeg dijela francuskog vijadukta Millau, koji se smatra najvišim cestovnim mostom na svijetu.
Čudo gradnje: Najviši cestovni most na svijetu koji je "viši" i od Eiffelova tornja +1
Ovo je samo jedan u nizu rekordnih projekata na kojima rade kineski stručnjaci. Prošle godine otvorili su i najveći svjetski most preko mora, koji je dug nevjerojatnih 55 kilometara, a koji povezuje Kinu, Hong Kong i Makao.