Kad ste na odmoru, naravno da hoćete da sve ide „po špagi“. Uplatili ste novce i želite da vam bude savršeno, ali sudeći prema sljedećim pričama, neke je goste jednostavno nemoguće učiniti sretnima i zadovoljnima...

Australski portal news.com.au nedavno je donio priče djelatnika turističkih agencija koji su se tijekom svojega radnog vijeka susreli s nekim zbilja nebuloznim zahtjevima i prigovorima gostiju. Iz njihovih priča da se zaključiti kako ona da je „gost uvijek u pravu“ nekad jednostavno ne može vrijediti, jer kako reći gostu koji se žali na ribe koje plivaju u plićaku da tu turistički agent ne može ništa napraviti?

Također, kako objasniti turistu na putovanju u Indiji, koji želi upoznati autentičnu kuhinju, da je curry sastavni dio indijske hrane i da je suludo žaliti se na njegovo postojanje i serviranje?



Jedna se gospođa požalila kako bi sunčanje u toplesu trebalo biti zabranjeno jer njezin muž cijeli dan gleda druge žene, a ista je osoba napisala kako je i zastrašujuće koliko na plaži ima debelih ljudi.

Navedene priče objavljene su na Twitter-stranici Holiday Complaints, a mi donosimo neke od žalopojki koje doslovno ostavljaju bez teksta...

„Otišli smo u meksički restoran u Rimu, a konobar je bio Talijan. Rekli ste da je Italija najbolje mjesto da se isproba autentična hrana.“

„Posjetili smo Barcelonu u siječnju i nije bilo pretoplo."

„Zašto nitko ne govori engleski? Otišli smo u Španjolsku i nitko nije razumio engleski. Nema šanse da tamo ponovno idemo.“

„More je u Meksičkom zaljevu preslano. Nitko mi nije rekao da je slano, bilo je užasno.“

„Rekli ste kako je grad u blizini vulkana. Otišli smo do njega i nije bilo lave, mislim da je ipak riječ o običnoj planini.“

„Životinje u zoološkom izgledaju tužno, što je rasplakalo moju djecu. Zar ih ne mogu istrenirati da se smiju?“

Onda, i dalje mislite kako je gost baš uvijek u pravu?

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju