"Prvobitna ideja je bila da se osmisli nešto, što do sada nije viđeno na hrvatskom tržištu, kako bismo ga obogatili i promovirali izvan samih granica. UFF pića, krenuvši od vode preko stopostotnih prirodnih sokova do vina pakiranih u praktična pakiranja, svojim okusom odskaču od klasičnih osvježenja, a svojom funkcionalnom, ali estetskom ambalažom kojom brinu za okoliš, potpuno su novi doživljaj osvježenja kakav niste imali prilike isprobati", izjavila je Anna Sergejevna Mišar iz Uff pića.

Kako kažu u Uff-u, voda je dezinficirana UV tehnologijom, idealne mineralizacije i s udjelom kisika do pet puta više nego obična voda. Sokovi dolaze od koncentriranog soka od voća, bez dodanog šećera u tri okusa: ananas, naranča i jabuka. Vino pune u pakiranja od 250 ml. Kao prednost malog pakiranja navodi se jednostavan prijenos u manjim hladnjacima. Osim bevande, u ponudi su rizling i vranac.

„Posebna briga posvećena je strogim higijenskim uvjetima, što se očitava i u higijenskom poklopcu koji omogućava razdjelnicu između vanjskog okoliša i dijela ambalaže za koji je nužno da ostane higijenski čist prilikom konzumacije. Pića dolaze u aluminijskim pakiranjima koja se mogu reciklirati. Za sada ih možete kupiti na benzinskim postajama i u Konzumu, a uskoro je planirano širenje i na tržište u Europi i Srbiji“, kažu.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju