Zbog toga smo se ugodno iznenadili kada smo na policama domaćih trgovina pronašli novu liniju instant mješavina bez laktoze hrvatskog proizvođača, prikladnu i za vegane. Jednostavno smo morali probati cijelu Anamaria liniju Vegan friendly & Lactose – free proizvoda: klasični Cappuccino s pripadajućim 2u1 i 3u1 miksevima koji se izgledom, okusom i mirisima ne razlikuju od uobičajenih instant napitaka.

Ok, kao jednoj od nacija koja se uredno nalazi među top 50 u svijetu po konzumaciji kave, možda uistinu pomalo čudno zvuči da napitak na bazi kave odjednom može biti i veganski i bez laktoze i finog okusa, pogotovo jer laktozu povezujemo s mlijekom koje tradicionalno ide uz kavu. No, situacija je zapravo vrlo jednostavna: kod uvriježenih načina proizvodnje, proizvodi poput cappuccina i kofeinskih instant mikseva - za razliku od klasične crne kave - obično sadrže mlijeko u tragovima.

PR PR (Foto: Pr. Foto: Danko Šimunović)

Inače, intolerancija na laktozu znači da organizam nema dovoljno enzima laktaze za razgradnju laktoze (šećera) koja je prirodno prisutna u mlijeku. E sad, jedna opcija je da se jednostavno u potpunosti izbjegavaju mliječni proizvodi, a druga da se konzumiraju mliječni proizvodi u kojima je laktoza već unaprijed razgrađena i time probavljivija.

Porast alergija i intolerancija te samim time potreba za promjenom načina života i prehrane, tako se sve više odražava i na pozitivne pomake u industriji kave. Globalno tržište kave golema je industrija koja godišnje stvara milijarde dolara prihoda i svaki ozbiljan i iskren igrač koji brine o potrebama konzumenata trebao bi pratiti trendove.

PR PR (Foto: Pr. Foto: Danko Šimunović)

Za kraj zaključujemo da u Hrvatskoj imamo lijep i pozitivan primjer ukorak s trendovima: renomiranog domaćeg proizvođača s dugom tradicijom, tvrtku Anamaria Company koja je svojoj prvoj liniji instant mješavina bez laktoze prikladnoj i veganima dodala i dodatne Kosher te Halal certifikate. Nove Anamaria mješavine - u obliku klasičnog Cappuccina te 2u1 i 3u1 napitaka - rezultat su posebnog načina proizvodnje u kojemu se naglasak stavlja na brigu o životinjama te ne sadrže dodatke koji se protive načelima veganstva.

PR PR (Foto: Pr. Foto: Danko Šimunović)

A kada smo već spomenuli svjetsku rang listu kavopija: s 3,8 kg po glavi stanovnika Hrvatska ipak nije među top pet zemalja u Europi po potrošnji kave (čak je i iza „susjeda“ poput BiH, Srbije i Slovenije), iako kava jest neodvojiv dio naše tradicije i kulture. Sada je nova linija napitaka na bazi kave, u režiji uglednog hrvatskog proizvođača, dostupna u svim bolje opskrbljenim trgovačkim lancima i u hvalevrijednoj zdravijoj varijanti, za zadovoljstvo dostupno svima – bez ograničenja.

I sad sve vi na redu: isprobajte novu Anamaria vegan friendly liniju bez laktoze, pogotovo ako vam je jedna od novogodišnjih odluka da više brinete o zdravlju i onome što svakodnevno unosite u organizam. (Jer nama sigurno jest!)

Više informacija potražite na linku.

PR PR (Foto: Pr. Foto: Danko Šimunović)

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju