„Eko vrtovi za užurbane Zagrepčane“ nalaze se na sat vremena od Zagreba, u Čazmi. Osim 40 četvornih metara vrta dočekat će vas i poljoprivrednici koji se brinu o ekološkom uzgoju, mogućnosti za edukaciju, kao i prostor za piknik i roštiljanje. Gruntek nudi i opciju dostave svježeg voća i povrća, pa se ne trebate brinuti ako nemate automobil - ili dovoljno vremena.
Cijena najma od 199 kuna mjesečno uključuje podizanje vrta, obradu tla te ekološki uzgoj i zaštitu tijekom cijele sezone. Sadnja se dodatno naplaćuje. Vrt na Grunteku unajmljuje se na cijelu sezonu, a najam je moguć najkasnije u proljeće. U studenom i prosincu gruntovčani rade na obradi tla, postavljanju vrtnih ogradica i tablica s imenima te pripremi staklenika za uzgoj prvih presadnica. Početkom ožujka počinju prve sadnje i prestaje najam vrtova, dok sezona berbe traje od ožujka do rujna. Nakon sezone rasklapaju se ograde, i ponavlja se cijeli postupak obrade tla.
„Veliko otvorenje Grunteka organizirat ćemo 1. svibnja - na Međunarodni praznik rada. Tada ćemo otvoriti i dodatne sadržaje kao što su piknik i roštilj zona, igralište za djecu, a svaki će korisnik Grunteka dobiti i poklon-paket za prvu berbu. Korisnici koji su zainteresirani za ekološki uzgoj moći će se educirati o berbi povrća, dok će radionice na temu nutricionizma i pripreme povrća biti otvorene za sve posjetitelje Grunteka. Vrtovi budućnosti bit će otvoreni samo za članove Gruntekove zajednice i njih ćemo, zajedno s njihovim obiteljima i prijateljima, dočekati s velikim i iskrenim uzbuđenjem“, kaže Mirta Alfirev, voditeljica marketinga i komunikacija Grunteka. Doznali smo i nešto više o tome tko stoji iza projekta te kako je cijela ideja nastala.
„Naš je tim okupio Tino Prosenik, inženjer agronomije i CEO Yachtmaster Grupe, koja godinama na globalnoj razini predvodi u organizaciji B2B sajmova za nautičku industriju. Glavni nam je cilj bio i ostao - inovirati. Nedavno smo pokrenuli Icemarket, jedinu online platformu namijenjenu kupnji plovila za čarter, razvili smo aplikaciju za ugovaranje sastanaka preko koje se organizira više od 7000 sastanaka u dva dana sajma. A onda je došla 2020. godina i COVID-19 je preko noći potresao svjetsku nautičku industriju. Većinu projekata smo otkazali.
Za vrijeme prvog lockdowna razgovarali smo o budućnosti Yachtmaster Grupe. Pretpostavili smo da 2020. i 2021. godina neće biti povoljne za organizaciju internacionalnih događaja, zbog čega smo počeli razmišljati o novom projektu koji će nas ispuniti na poslovnoj, ali i privatnoj razini. U moru negativnih vijesti htjeli smo se okupirati nečim pozitivnim, htjeli smo stvarati, htjeli smo dati – sebi i drugima. I tako je nastao Gruntek. Vizija Grunteka produkt je timskog rada. Vizualnu komunikaciju stvara Grgo Petrov – mladi dizajner koji je odlučio ostati s nama u najboljim, ali i najzahtjevnijim trenutcima. Nabavu organizira Lorena Kramarić, koja od 2014. godine radi na uspješnim internacionalnim projektima koji su učinili naš mali zagrebački tim prepoznatljivim na globalnoj razni“, kažu u Grunteku.
„Iznenadila me spoznaja kako je ekološka proizvodnja slabo zastupljena u Hrvatskoj. Koliko god nešto zahtjevno bilo, nema razloga za odustajanje ako znaš da radiš pravu stvar. Osjećaj stvaranja projekta koji je koristan za društvo predivan je sam po sebi. Gruntek nas uči kako za stvari koje vrijede treba ulagati puno truda i strpljivo čekati da se "uberu njihovi plodovi" . Brzi život popraćen lošim prehrambenim navikama ostavlja velik trag na našem zdravlju i vrijeme je da se zapitamo što konzumiramo i koliko truda ulažemo u svoje zdravlje i budućnost“, kaže Lorena Kramarić, voditeljica nabave.
„Nedavno smo proširili tim s prodajnim predstavnikom Krešimirom Dumanowskim, koji entuzijastično odgovara na sve upite te na brojne poruke podrške koje za Gruntek stižu iz cijele Hrvatske. Moja je misija upoznati naše korisnike i osigurati vrhunsko iskustvo na svim kanalima, što ne bi bilo moguće bez podrške web editora i developera iz Flipkod agencije, Marije Slijepčević i njezine PR agencije TheGalerija te studentice Rite Ratković, koja je u svakodnevnoj komunikaciji sa svim našim ambasadorima i partnerima.
Za izgradnju infrastrukture, organizaciju poljoprivrednih aktivnosti i dodatnih sadržaja na Grunteku kao što su piknik i roštilj-zona te centar za edukaciju zadužen je Tino Prosenik. Uz pomoć Vjekoslava Budanca, tima poljoprivrednika koji čini deset marljivih i pouzdanih članova te uz konzultante za ekološki uzgoj Prosenik svakodnevno radi na realizaciji ovog inovativnog projekta“, dodaje Mirta Alfirev te poziva sve zainteresirane koji si žele osigurati stalan izvor eko povrća da osiguraju svoj „vrt budućnosti“ do 5. travnja kada zatvaraju najam za ovu sezonu.