Kombinaciju džina i tonika osmislili su britanski vojnici prije nekih 200-tinjak godina, a koristili su je prvenstveno kao sredstvo protiv malarije. Kako su shvatili da je riječ o ukusnom i laganom piću, ovo je brzo postalo koktel kojeg mnogi vole, idealan za ispijanje u toplim mjesecima.



U današnje vrijeme okus ovog koktela obogaćuju artisan brendovi tonika, među kojima je i Double Dutch, kojeg su osmislile blizanke Joyce i Raissa de Haas, porijeklom iz Nizozemske, koje su svoju veliku ljubav prema kvalitetnim pićima pretočile u brend tonika.

Joyce i Raissa de Haas tijekom studija su eksperimentirale s izradom sirupa i napitaka, uglavnom za obitelj i prijatelje, a taj su hobi uspjele pretvoriti u posao. Prije dvije godine dobile su i nagradu Foodpreneur za najbolji start up u području gastronomije. Trenutno je Double Dutch prisutan u 12 zemalja u Europi, u SAD-u i Singapuru, a odnedavno i u Hrvatskoj.

Double Dutch tonici nastaju uparivanjem okusa. Ideja se temelji na činjenici da se sastojci dobro slažu kada dijele ključne aromatske komponente. Kombiniranjem sastojaka i eksperimentiranjem s okusima dobiveno je pet različitih mješavina tonika: Nar i bosiljak, s herbalnom notom te slatkim i osebujnim finišem, Krastavac i lubenica, sa svježim mirisom i ponešto slađom aromom, Brusnica s dozom đumbira, gorkastog okusa i slatkog finiša, Indijski tonik s okusom kinina i ružičastog grejpa te naznakom borovica i Dijetalni tonik, suptilnog okusa ružičastog grejpa.



Svaka bočica izrađena je bez umjetnih boja, pojačivača okusa i konzervansa. Koriste se samo prirodni sastojci u kombinaciji s izvorskom vodom sa sjevera Engleske. Povrh toga, sva pića su niskokalorična, s najviše 65 kcal po bočici.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju