Fantastična atmosfera INmusic festivala i ove je godine odjeknula svjetskim medijima .Zahvaljujući pokroviteljstvu Grada Zagreba i suradnji s Uredom za turizam Grada Zagreba INmusic se proširio se na još jedan otok čime je višestruko uvećao kapacitet festivalskog kampa te znatno podigao turističku atraktivnost festivala što je dovelo do toga da je Hrvatska turistička zajednica uvrstila INmusic među top manifestacije u Hrvatskoj. Sto metara dugim pontonskim mostom povezani su bili Otok mladosti i Otok Trešnjevka čime je omogućeno da broj međunarodnih gostiju u kampu ovaj put premaši 4000. Deveto izdanje INmusic festivala okupilo je najvažnije bandove današnjice. Sjajan rock-blues dvojac The Black Keys, legendarne Pixies, glam-pop MGMT, trenutno najbolje britanske bandove Foals i The Fratellis. Tu su bila i velika World music otkrića za domaću publiku poput Bombina, Bassekou Kouyate & Ngoni Ba i Bomba Estereo.

Povratnički Hidden stage otkrio je i neka manje poznata imena koja već sada imaju zavidan broj obožavatelja poput Linkoban ili Jagwar Ma. Atraktivni šatori i dodatni program savršeno su nadopunjavali bogat glazbeni program koji se odvijao na tri velike pozornice. Preklapanja su u potpunosti izbjegnuta i svatko je za sebe mogao pronaći neki kutak za zabavu ili odmor poput Human Jukeboxa ili Šume Striborove, kazališne predstave INteatra, film kINo Motovuna, Nargila Chill Out ili Solarni bar. INmusic festival je opet pokazao da je moguće iz godine u godinu napraviti još jedan korak naprijed u kvaliteti i kvantiteti. Prepoznali su to i najveći svjetski mediji poput CNN-a ili BBC-a koji su INmusic festival svrstali uz bok festivalima s puno duljom tradicijom. Pokazalo se i da publika sve više živi INmusic festival i da vremenske nepogode uopće nisu negativna pojava. Nije upitno hoće li biti odlično, pitanje je samo hoće li se obuti japanke ili čizme. Zahvaljujući OTP banci, sponzoru festivala, uspješno je uveden sustav beskontaktnog i bezgotovinskog plaćanja na festivalu pa su posjetitelji mogli uz nekoliko vrlo jednostavnih koraka plaćati hranu i piće te se više nego ikada prije posvetiti iznimno bogatom programu koji se nudio na Powered by festivalu. Ovim inovativnim rješenjem INmusic je svrstan na prestižnu listu svjetskih festivala koji koriste nove tehnologije. OTP banka je putem svojih poslovnica posjetiteljima festivala omogućila i povrat nepotrošenog novca.

Vrlo atraktivan line up i popratni program najvećeg domaćeg open air festivala realiziran je i zahvaljujući potpori Ožujskog piva kao powered by sponzora koji se pobrinuo za brojne promocije u kojima su Žujini potrošači mogli osvojiti festivalske majice, vouchere za popust na kupnju ulaznica i naravno festivalske ulaznice, omogućilo da na radijskim valovima slušamo headlinere ovogodišnjeg festivala, u suradnji s INmusic festivalom organiziralo natječaj bendova Zasviraj sa Žujom gdje je odabran najbolji bend koji je uživo zasvirao na INmusicu, dok su svi finalisti osvojili festivalske ulaznice. Osim toga, Ožujsko pivo je u sklopu akcije Razmisli – kad piješ, ne vozi, a u suradnji sa ZETom, osiguralo besplatni javni prijevoz svim  posjetiteljima festivala. Na Facebook stranici Ožujskog piva fanovi su se dobro zabavljali i osvajali nagrade igrajući posebno napravljenu INmusic arkadnu igricu te su na samom festivalu posjetitelji uživali u hladnoj Žuji, a zajedno sa svojim prijateljima dobili su i priliku nakratko postati rock zvjezde i pokazati kako bi izgledali pod reflektorom pozornice.

Ovim putem festivalska organizacija zahvaljuje svim sponzorima te Turističkoj zajednici Grada Zagreba koja je pomogla festivalu kada je bilo najteže te zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom promovirala INmusic festival na međunarodnoj razini. Festivalska organizacija zahvaljuje i Gradu Zagrebu na potpori i pokroviteljstvu.
Vidimo se 2015. godine - pojačajte ponudu i izbor hrane i dajte nam Tomislavaaa!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju