U trendu Apartman Sto ljudi... Najgori gosti na koje se tuže domaći iznajmljivači: "Dva tjedna nisu izlazili iz apartmana, ne znam što su radili" Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima Salata od svježih krastavaca Odlična uz roštilj Salata od svježih krastavaca: Fini preljev gotov za 5 minuta napravit će veliku razliku

Cipar je otočna država u Sredozemlju koja se dugo smatrala raskrižjem Europe, Azije i Afrike. Do 1974. godine većina avionskog prometa odvijala se preko Međunarodne zračne luke Nikozija koja se nalazila osam kilometara od istoimenog glavnog grada.

Nikozijski aerodrom bio je izgrađen krajem tridesetih godina prošlog stoljeća, a obnovljen je 1968. godine s ciljem da postane glavno transportno središte na Mediteranu.

Imao je najmoderniji terminal onog vremena s brojnim restoranima i kafićima, a u svega nekoliko godina od preuređenja privukao je znatan broj turista. Međutim, njegova prilika za razvoj i uspjeh naglo je prekinuta.

Tijekom turske invazije na Cipar aerodrom je postao jedna od glavnih meta turske vojske i sva je komercijalna djelatnost zaustavljena. Nakon intervencije Ujedinjenih naroda Cipar je podijeljen na grčki i turski dio, dok je aerodrom postao dio neutralne zone.

Zračni se promet na Cipru od 1975. godine nastavio odvijati preko novoizgrađenog Larnaca International Airporta, a osam godina kasnije izgrađena je i Međunarodna zračna luka Paphos u blizini ovoga ciparskog grada.

Danas o turbuletnoj prošlosti nikozijskog aerodroma svjedoči tek nekoliko derutnih aviona na zaboravljenoj pisti za polijetanje.

Kako danas izgleda ovaj aerodrom, pogledajte u našoj fotogaleriji.