METRO nastoji pružiti potporu malim i srednjim poduzetnicima pa nam je stoga iznimno drago objaviti da je u ovogodišnjem, četvrtom izdanju 'Dana mojeg poslovanja' sudjelovao rekordan broj hrvatskih poduzetnika koji su za svoje klijente i goste priredili više od 9500 posebnih ponuda i na taj način skrenuli pozornost javnosti na svoju važnost u gospodarskom razvoju. U METRO-u smo ponosni što putem online platforme možemo pružiti podršku malim i srednjim poduzetnicima tako što povećavamo vidljivost njihovog poslovanja, izjavio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme u METRO Cash & Carry Hrvatska.

Kako bi potaknuo građanke i građane da iskoriste posebne ponude lokalnih poduzetnika i na taj način podrže njihovo poslovanje, METRO je na "Dan mojeg poslovanja" organizirao prvi Gastro Crawl u Hrvatskoj – gosti su trebali objaviti selfie na društvenim mrežama koji prikazuje kako u društvu prijatelja koriste posebne ponude poduzetnika, a najkreativniji će osvojili put u Barcelonu ili Lisabon.

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje1 koje je pokazalo kako polovina građana odabire proizvode i usluge neovisnih lokalnih poduzetnika zbog kvalitete, a isti broj ispitanika navodi da je jedinstvenost usluge i proizvoda ono što bi im najviše nedostajalo u slučaju smanjenja broja neovisnih poduzetnika. Upravo zato je METRO i ove godine malim i srednjim poduzetnicima omogućio oglašavanje svojih posebnih ponuda na digitalnoj platformi kako bi privukli nove kupce i na taj način podigli vidljivost vlastitog poslovanja.

1 Online anketa na 10.000 ispitanika iz Češke, Francuske, Njemačke, Indije, Italije, Portugala, Rumunjske, Rusije, Španjolske i Turske
 

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju