Jeste li ikad bukirali hotel ili let, pa ubrzo shvatili kako je cijena nakon vaše rezervacije pala? Moguće da jeste, no dogodi li vam se to opet, najbolje se obratiti robotu odvjetniku!

Aplikaciju „DoNotPay“ izmislio je mladi i genijalni student sa sveučilišta Stanford, Joshua Browder. Naime, on je izmislio takozvanog robota odvjetnika koji nalazi pravne rupe i pomaže korisnicima da nakon već kupljene aviokarte ili plaćenog hotela, tu istu kartu ili hotel plate manje ako je njihova cijena u međuvremenu postala niža.

Jednom kad se korisnik prijavi, računalo traži sve potvrde rezervacija u korisnikovu e-mailu i provjerava kretanje cijene sve do dana leta ili boravka u hotelu.

Karta Karta (Foto: Thinkstock/Guliver)

Ako cijena padne, DoNotPay šalje zahtjev hotelu ili aviokompaniji za snižavanjem već kupljene karte ili smještaja, tj. predlaže da se dio refundira. "U Americi postoje razni načini koji će pomoći da se vrati i karta koja se čini nepovratnom", izjavio je Browder za Business Insider. Dodao je i kako se prilikom testiranja cijena čak 68 posto aviokarata spustila.

Također, ako je vaš let odgođen, aviokompanija izgubi vašu prtljagu ili ste generalno nezadovoljni putovanjem, DoNotPay će se i tad boriti za vas. Sa stranice poručuju kako su putnicima spasili već milijune dolara, tako da vas ništa ne košta iskušati aplikaciju.

Pogotovo zato što je cijela stvar potpuno – besplatna.

Željni ste još pozitivnih vijesti, kliknite ovdje!

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju