Georgesa Lamberta Nagelmakersa najlakše bismo danas, u domaćim okvirima, mogli usporediti s Matom Rimcem i opisati ga kao mladog inovatora koji je bio ispred svog vremena. Jer Georges je od tada uobičajenog prijevoznog sredstva napravio ikonu koja je postavila mnoge standarde i kroz povijest golicala maštu mnogih.
Njegova misija bila je preurediti koncept vlakova sa spavaćim kolima i stvoriti nezamislivo luksuzno putovanje, koje bi "približilo" Europu te spojilo zapad i istok kontinenta. U tome je i uspio, ali ništa nije moglo nadmašiti i proslaviti njegovo ime kao mitološka kompozicija pod imenom Orient Express.
Kao što je slučaj danas, a i u cijeloj povijesti, od legendarnog vlaka ne bi bilo ništa da se uz Georgesovu ideju nije pronašlo i nešto novca. Tu su spremno uletjeli belgijski kralj Leopold II. i vizionarov otac, koji je po zanimanju bio bankar, Edmond Naglemakers. S Orient Expressom dobar biznis mogao je započeti pa su tako akteri ove priče nakon nekog vremena otvorili dvadesetak luksuznih hotela u gradovima kroz koje je vlak prolazio.
Orient Express na svoje prvo putovanje od Pariza do Konstantinopolisa, odnosno Istanbula, pod tim imenom krenuo je 4. listopada 1883. godine. Na povratno putovanje krenulo je 24 putnika, a jedan od njih bio je i francuski književnik i novinar Edmont About koji vjerojatno nije mogao doći sebi kako to da je moguće u 13 dana stići skroz do Konstantinopolisa i natrag pa je umjerenim tonom to i zapisao, uz napomenu kako bi se i dan nakon povratka s tako dalekog putovanja mogao opet zaputiti na istu relaciju s istim prijevoznim sredstvom jer se vratio svjež, odmoran i bez ikakvih fizičkih poteškoća.
Zadnju vožnju Orient Express odradio je 20. svibnja 1977., a u svojih gotovo 100 godina ugostio je brojne kraljeve, političare, ali i brojna druga "velika" imena poput Alberta Einsteina, Lawrence od Arabije, Marlene Dietrich, Ingrid Bergman...
Osim kultnog romana Agathe Christie "Ubojstvo u Orient Expressu", vlak je "mjesto radnje" brojnih velikih priča i intriga. Jedna od najzanimljivijih putnica, kojoj je Orient Express bio omiljeno sredstvo prijevoza, bila je i plesačica, kurtizana i dvostruka agentica Mata Hari. Ovaj vlak navodno joj je poslužio i kao baza za vrijeme Prvog svjetskog rata. Sve to pridonijelo je tome da Orient Express postane najpoznatiji vlak na svijetu i simbol za luksuz koji ništa nije nadmašilo ni 135 godina od prvog putovanja.