Galerija
Model nazvan ELO nije veći od klasičnog gradskog kompakta. Vozačko mjesto se, pak, nalazi u sredini vozila i jamči izvrsnu preglednost, a može se i okretati kako bi vozač mogao razgovarati sa svojim suputnicama – dakako, dok je vozilo u mirovanju.
Iza vozača nalazi se red s tri sjedala koja se mogu izvaditi i premjestiti po potrebi, pa čak i pretvoriti u prostor za spavanje u kombinaciji s madracima na napuhavanje.
Dodatna dva sjedala su skrivena, a nalaze se sa svake strane vozila, iza vozača.
Ovaj električni monovolumen zamišljen je kao višenamjensko vozilo koje se može prilagoditi potrebama korisnika. U sebi ima ugrađeno projekcijsko platno idealno za gledanje filmova prije spavanja.
Vozilo se može pretvoriti i u ured na kotačima - uz vozačko sjedalo nalazi se mali stol na koji se može odložiti mobitel ili tablet.
Riječ je zasad samo o konceptu. Citroën ga opisuje kao studiju mobilnosti i laboratorij ideja - vozilo koje istražuje praktične potrebe novih generacije, održivosti proizvodnje i pametnih značajki.
Kako izgleda koncept vozila ELO provjerite u fotogaleriji na početku teksta.
Nečujna superjahta: Čudo od 101 metra o kojem svi pričaju

